תמיד תוציאי אסור להשאיר בפנים
אני לא יודעת מה קרה,
אבל טוב שהוצאת
מקווה שתרגישי יותר טוב
הכל יעבור!
לאט לאט אבל יעבור בסופו של דבר
כל מה שאת צריכה אני פה בשבילך
3>
-שקדי-
מאוכזבת-הוצאתי אני לא משאירה בפנים.
תודה מאמי. 😊
shakeda-אני מרגישה יותר טוב עכשיו,
לאחר שהוצאתי את מה שיושב בפנים.
הכול עובר לאט לאט.
אני מרגישה יותר טוב. 😊
תודה מאמי.
3> 😁
מטעויות רק לומדים מאמי
חשוב להבין שעשינו טעות
ולשפר אותה לפעם הבאה...
QUOTE (einavush @ 29/07/2007) מטעויות רק לומדים מאמי
חשוב להבין שעשינו טעות
ולשפר אותה לפעם הבאה...
נכון זה מה שקורה לי..
תודה מאמי.
😊
לפחות הבנת שטעית =]
אני לא יודעת מה קרה
אבל יהיה טוב ליפילפ שלי [מי שגונב לי עכשיו את הכינוי הזה מת חח סתם] אוהבת אותך מלא נסיכה שלי
QUOTE (סוופרמאמי @ 29/07/2007) לפחות הבנת שטעית =]
אני לא יודעת מה קרה
אבל יהיה טוב ליפילפ שלי [מי שגונב לי עכשיו את הכינוי הזה מת חח סתם] אוהבת אותך מלא נסיכה שלי
חחחח נכון הבנתי לא אחזור על זה שני.
ואת לא תדעי חעחע סתם מאמי זה משהו שעבר ונגמר.
בטח שיהיה טוב.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרועה חחחחח 😂
אוהבת אותך מלא בעלי 😁
העיקר שהבנתת
ולמדתת
אוהבת הוןןן
QUOTE (טוניטה @ 29/07/2007) העיקר שהבנתת
ולמדתת
אוהבת הוןןן
תודה מאמי.
אוהבת אותך מלא מלא 😁 😛