לא יהיה גרוע יותר...
צרות באות בצרורות..שיעברו כבר..
תקופה שלא עוברת...כמו נצח
חייב להיות טוב...
מתישהו.
יהיה טוב(?)
סתם פריקה..אין צורך להגיב..
שיהיה לכם שבוע טוב..
מאמי?
בטח שיהיה טוב.
מתקופה הריי לומדים משהו.
אתה צריך להיות להיות אופטימי.
לאט לאט דברים יסתדרו.
אל תידאג התקופה הרעה תעבור ותבוא אחת יותר טובה..
יהיה טוב בעזרת ה'
כל תקופה רעה אמורה להסתיים אבל צריך זמן כדי לחכות..
מקווה שיגיע הטוב שלך מהר 😊
נירו'ש?
מאמי,
הכול יסתדר
אתה תראה
תן להכול זמן!..
יהיה טוב
אפילו מעןלה!!!
אוהבת 3>
הכל יהיה בסדר!
התקופה הטובה תגיע!
אל תדאג
אוהבת המוןן
יאאאאאאא נירו'ששש
אוףף דבר איתי מאמי אני לא
מצליחה לתפוס אותך אתה
לא עונה לי אף פעם בפלא
תהיה חזק הכל יסתדר
מבטיחה לך שיהיה טוב
רק תהיה אופטימי וחזק
אל תתייאש בסוף כל תקופה קשה ורעה
באה תקופה אחרת טובה רק תאמין
בזה וזה יגיע אוהבת אותך
שולחת לך חיבוק ענקי ותמיד פה בשבילך
מיכלו'ש פה אצלי והיא מוסרת לך
שהיא אוהבת אותך מאוד שולחת
לך חיבוק ענקי ורוצה שתהיה חזק
אסור לך להישבר והיא רוצה אותך
עם חיוך מדהים כמו שרק אתה יודע ויכול
לתת😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כבר אמרתי לכמה פה..תאמינו שיהיה טוב וזה מה שיבוא..אם תגידו כל הזמן רע יהיה רע..