מיכלו'שששששששש (בובית 10) המדהימה שלי אצלייי
היא באה היום ממש בבוקר הלכנו היינו עד 13:00 ככה בים
היה הכי מצחיקקקקק שיששששששששששש
אתם נקרעים רק צחוקיםםם כפרוני עלייה המושלמת שלי
התקלחנו התארגנו ועכשיו אוכללללללל חחחחחחחחחח
מיכלו'שששששש אני לאהובבבב אותךךךך הכייי בעולםםםםם
מואהההה נסיכה שלי אתתת!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
D:
כיף לכן!
גמני רוצה לים! =[
למה לא לקחתם אותי?
סתם.. שמחה שנהנתן!
תמשיכו להנות
=]
חחח
צהנו המוןןןןן
אוהבתתת
למה לא קראת לי? 😠
אני לא גרה כזה רחוק ממך =[
שקדו'שש איפה את גרה מאמיי? את מוזמנת
תמיד אוהבת אותך😊
ליפזו'ש תודה מאמיי
טניה תודהה מאמיי מואהה
קארינו'שש איפה את גרה מאמי? ואת מוזמנת תמידדדדדדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דיי, איזה כיף לכןןן!!
גמאני רוצההה!!
אין לך עבודה היום?!
דיי, איזה שווה לכןן!!
למה לא קראתם לי?!
QUOTE (נאפי @ 29/07/2007) שקדו'שש איפה את גרה מאמיי? את מוזמנת
תמיד אוהבת אותך😊
ליפזו'ש תודה מאמיי
טניה תודהה מאמיי מואהה
קארינו'שש איפה את גרה מאמי? ואת מוזמנת תמידדדדדדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בפרדס חנהD:
יא איזה יופי😊😊
אוהבת אתכם תהנו בובוווווווווווווווות:]
יאה..חמודות שלי!?!?!?!?!
שמחה שנפגשתן!!!!!!!!.... 😊 😊
נאפי גם את חייבת לי פגישה.. 😊
אוהבת אותכן!!! 😊
מאי תודה מאמיי
ברו'שש שליי זה היה ממש ספונטני ולא נסיכה סיימתי
לעבוד שבוע שעבר אוהבת אותך ואת מוזמנת תמיד
יוו נוו(את יודעת) חחחחחח מואההה חולת נפש שליי
סופהה חלילההה כפרה עלייך את אהבתי היחידהה😊 מאוהבת בך אחותתת
קארינו'שש איזוווו רעההההההה אז תבואיייייייייייייייייייייייייייייייי
אני שולחת לך מכות דרך המחשבב
חופיתו'שש תודה מאמי אוהבת גםם מואההה
עינבו'שש תודהה מאמיי
רגינו'שש כפרה עלייך לא שוכחת אותךך אוהבת אותך מאודדד
מירבו'שש תודה מתוקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*