סתם עניין אותי לדעת זה משו שיושב לי בראש..איזה /שוקולד אתם מעדיפים?
אמממ..
כל שוקולדד!!
העיקר שהוא טעיםם!
חחחח
חחח יאמי שוקולד😛
שוקולד חלב ועוגיות.
😁
אמ..
שוקולד אגוזים
שוקולד לבן
ושוקולד חלב
😊
שוקלוד נוגט
שוקלד לבן
שוקלד מריר
ורגיל
וגם עם עדשים צבעוניים
אני לא מחבבת כל כך שוקולד אבל עם כבר אז שוקולד לבן
כל שוקולד D:
אבל בעיקר
שוקולד תפוז
שוקולד תות
ומריר
שחור
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (טוניטה @ 29/07/2007) אמממ..
כל שוקולדד!!
העיקר שהוא טעיםם!
חחחח
יאמיי
שוקולד לבן או שוקולד עם אגוזים
או עם הסוכריות המתפוצצות בפניםם
ממ..
לא משנה איזה שוקולד זה העיקר שיהיה שוקולדדד
אאממ..
כל סוג של שוקולד! הוא תמיד טעים ואף פעם לא מאכזב.. 😊
וכמו שמאי אמרה העיקר שיהיה שוקולד..!
אוהבת המון..
מואההה
כל שוקולד..(חוץ מאלה עם הליקר=\ הליקר הורס את השוקולד😁 )
וואי בא לי שוקולד
אני אוהבת שוקולד עם מילויים..
אבל גם שוקולד רגיל יתקבל בברכה :]]]
מממממ...