עוד 4 ימים אנחנו עוזבים כאן את הבית 😢
בית שגדלתי בו 17 שנה...
אני מכירה בו כל פינה ופינה פשוט קשה לי לך עזוב כאןן !!!
לעזוב את הבית..את החברות....למרות שתמיד אפשר לשמור על קשר אבל זה לא אותו דבר 😢
טוב זהוו קיצרר עפתי להמשיך לארוז... (פתאום אני מוצאת דברים שלי הייתי בת 10 חחחחח)
בייי יום טוב לכולכם 😊
מוריה?
אתם בסף עוזבים!?..:|
איזה באסה
הרגשה כל-כך לא נוחה,אחרת,מוזרה
מכירה את זה
מאמי
אבל "משנה מקום,משנה מזל"
זה באמת עובד
שיהיה לך רק טוב בבית החדש
תהני בו
הכול יהיה בסדר
לאט לאט
תתרגלי לבית
יהיו לך חברות,אני בטוחה
כי את ממש מקסימה
כולן יאהבו אותך!!
אוהבת אותך 3>
QUOTE (רגייי @ 29/07/2007) מוריה?
אתם בסף עוזבים!?..:|
איזה באסה
הרגשה כל-כך לא נוחה,אחרת,מוזרה
מכירה את זה
מאמי
אבל "משנה מקום,משנה מזל"
זה באמת עובד
שיהיה לך רק טוב בבית החדש
תהני בו
הכול יהיה בסדר
לאט לאט
תתרגלי לבית
יהיו לך חברות,אני בטוחה
כי את ממש מקסימה
כולן יאהבו אותך!!
אוהבת אותך 3>
תודה מדהימה שלי אוהבת אותך 😊
אני מאחלת לך שהמעבר יהיה נעים ולא קשה..
יפה שלייי
אני מסכימה עם רגינה
אני בטוחה שיהיה לך טוב בבית החדש
ותכירי חברים מהר
והכל יהיה טוב
אם את צריכה משהו
אז דברי איתי
אוהבת המוןןן
מאמי כל סוף זאת התחלה חדשה
וצריך לפעמים לשנות אווירה
תהיי חזקה אוהבת אותך
תזכרי שהכל לטובה
שולחת לך חיבוק ענקי ובהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אל תדאגי,
נכון שזה קשה לעזוב את הבית,
חברות וכל השאר
אבל תאמיני לי שעכשיו יהיו לך הרבה יותר חברים!
גם מהבית הזה וגם מהחדש,
אומנם לא עם כולם תהיי בקשר כמו שאת עכשיו אבל החשובים ישארו איתך בקשר!
תאמיני לי!
ואת תאהבי את הבית החדש,
אוליי בהתחלה לא תאהבי כי תחשבי שהוא החליף ת'בית הקודם
אבל זה טוב לגוון, בלי שינויים יהיה משעמם לא? ;]
אומנם זה נראה לך שינוי גדול מידי
אבל תאמיני לי שיהיה לך טוב בבית החדש,
עם חברים חדשים
חוויות חדשות!
הכל יהיה חדש וטוב! =]
ב-ה-צ-ל-ח-ה
תעדכני איך הולך לך אה?
אם את צריכה משהו
איים היר 3>
תודה לכולםם אוהבת אותכםם...!!!
ואני יודעת שאני יואהב את הבית החדש ויהיו לי שם חברות והכל אבל מה שמפחיד אותי זה שמעכשיו אני ריאה את חבר שלי פחותת....הוא גם מתתחיל לעבוד והמרחק בנינו זה 45 דקות נסיעה הוא עובד מ7 בבוקר עד 4 בצהרים...
וגם אם הוא יבוא אלי הוא לא יוכל לישון אצלי כי הוא צריך להיות בעבודה וגם הוא לא ישאר עד מאוחר אווףף אוףף איזה עצביםםם!!!!!
אני פוחדת שניפרד בגלל זה 😢
QUOTE (lovey_love @ 29/07/2007) לאן את עוברת?!
לאשקלון אמרתי לך כבר מאמי...
QUOTE (טוניטה @ 29/07/2007) יפה שלייי
אני מסכימה עם רגינה
אני בטוחה שיהיה לך טוב בבית החדש
ותכירי חברים מהר
והכל יהיה טוב
אם את צריכה משהו
אז דברי איתי
אוהבת המוןןן
😉 אוהבת אותך
אחח מבינה אותך
גמני עברתי דירה בגיל 14.. גרתי שם מגיל 0
קשה קשה..
אבל מתרגלים מאמי
וכמו שאמרו לך.. עכשיו יהיו לך הרבה יותר חברים
מהבית הישן ומהבית החדש
אני שמרתי על קשר עם החברות הטובות שלי
אנחנו בקשר עד היום -3 שנים כבר עברו
אני אישית לא אוהבת את הבית החדש שלי
אני אני מקווה שאת תאהבי את שלך
ושיהיה לך שם טוב
ואני בטוחה שאת תמצאי לך את החברות שיתאימו לך
ותסתדרי איתם ויהיה לך כייף איתם
אז שיהיה לך מעבר קל
ותהני בבית החדש
וכל שינוי הוא רק לטובה
בהצלחה מותתקק
אני כלכך מבינה אותך גם אנחנו עברנו השנה דירה..
גרתי בבית הזה 16 שנה וכל הזיכרונות שלי מהילדות מסבא שלי ז"ל מה-כל היה שם.
אני מתגעגעת.. אבל את יודעת משנה מקום משנה מזל ובעזרת ה' מזלכם ישתנה רק לטובה בהכל..(:
והאמת כמה שאני מתגעגעת לבית ההוא (היו לי גם 2 חתולים והייתי צריכה לעזוב אותם😢 )
אני אוהבת את הבית החדש😊(:
אז שיהיה לכם בשעה טובה 😊
אוהבת
QUOTE (hofit189 @ 29/07/2007) QUOTE (טוניטה @ 29/07/2007) יפה שלייי
אני מסכימה עם רגינה
אני בטוחה שיהיה לך טוב בבית החדש
ותכירי חברים מהר
והכל יהיה טוב
אם את צריכה משהו
אז דברי איתי
אוהבת המוןןן
😉 אוהבת אותך
מאמי אוהבת אותך !!!!!!!
מאמי אין דבר העומד על פי הרצון לגבי החבר
אל תחששי אם אהבה חזקה כל כך זה לא מה שיפריע