אוי ואבוי לי...... 😨 😨 😨
סבתא שלי ביקשה ממני ללכת לקנות לה צבע לשיער,
בצבע אדום כזה לא אדום אדום אלא גוון של אדום עם שחור
לא יודעת איך להסביר
אבל זה לא משנה
קניתי צבע אדום חושני ממש יפה כזה
קיצור,קניתי,באתי הביתה,צבעתי לה,
אחרי ששטפנו את הצבע
יצא צבע כתום-אדום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😮 😮 😮
היא עוד שנייה הורגת אותיייייייייייייייייייייייייי 😨
ואי ואי ואי...:|
עשיתי לה פן יפה
ממש מתאים לצבע וזה
אבל ממש יפה לה.
לא יודעת למה
עושה אותה הרבה יותר צעירה
איך להרגיע אותההההההה?. איך? 😯
והיא לא אוהבתתת 😢 😢
הלך עליי.... ?...
😕
נקווה לטוב!!!
חח כשהיא תהיה עם הגב אלייך..תקראי לה בשם של אחת החברות שלך יעני תתבלבלי..או תבקשי מאחרים להחמיא לה
חח יפה שלייי
את כזאת מדהימהההה
אם זה באמת יפה לה אז תנסי לשכנע אותה שזה יפה
ואם לא תלכי תקני צבע חדש ותצבעי לה שוב
QUOTE (מאוכזבת @ 29/07/2007) חח כשהיא תהיה עם הגב אלייך..תקראי לה בשם של אחת החברות שלך יעני תתבלבלי..או תבקשי מאחרים להחמיא לה
אוי אוי..
לאף חברה שלי אין גוף כמו אצלה..
מצטערת שאני כל-כך רעה,
אבל הסבתא שלי מלאה...
אבל בקטנה,
כל שנייה אני מחמיאה 😁
ליאורי?חחח
מה העתיד שלי ספרית אה?.
לא לצבוע שוב?.
אחרי התהליך הזה
כל היידים שלי כואבות..:\
אבל לא נורא,
היא תצבע לבד היא אמרה לי
אוהבתת 3>
QUOTE ליאורי?חחח
מה העתיד שלי ספרית אה?.
לא לצבוע שוב?.
אחרי התהליך הזה
כל היידים שלי כואבות..:\
אבל לא נורא,
היא תצבע לבד היא אמרה לי
אוהבתת 3>
חח יפה שלי
לא נורא
העיקר הכוונה
חוץ מזה, הכי כיף להתפרע חחח
חחחח מאמי נקווה אך ורק לטוב.
ואיך להרגיע אותה?
אממ...אולי לקנות צבע חדש,או להחמיא לה עם הצבע הנווכחי ,חח אין לי מושג. 😂
חח אני רק מחמיאה לה
אין לי ברירה.!..
למרות שזה מכל הלב,
כי לדעתי
מאוד יפה לה..(=
תגידי לה "חכי חכי עכשיו יזרקו לך מספרי טלפונים ברחוב"
😨
^^ חחחחח..
רגי? לא נורא.. חח היא תתרגל.
וחוץ מזה, עכשיו קיץ, וצבע דוהה ממש מהר..
אני צובעת מלא,
ובקיץ זה ממש דוהה..
(תחשבי שמה שהייתי במפגש, אז זה היה אחרי שזה היה כתום כמו לורד זועק..
ועכשיו זה כבר חום ממש..)
וזה מזכיר לי, אני כנראה חוזרת לבלונדיני עוד מעט.. 😊
חחח..הדר....
יש מצב אה?. 😊
ברושית?.
כן ברור שהיא תתרגל
ואם לא שתצבע למשו אחר
חחחח
זה הפתרון היחיד 😊
QUOTE (limaori @ 29/07/2007) חח יפה שלייי
את כזאת מדהימהההה
אם זה באמת יפה לה אז תנסי לשכנע אותה שזה יפה
ואם לא תלכי תקני צבע חדש ותצבעי לה שוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תגידי לה שזה יפה ותנסי לשכנע אותה כמה שיותר
אבל אם לא יצליח והיא ממש ממש שונאת , אין ברירה, תצטרכי לעשות לה מחדש בצבע אחר =\
בהצלחה בכל מקרה
עם כולםםםם
רגינהה?
אני
אוהבת
אותך
יפה
שליי
חחחח תגידי לה שזה יפה ושה טוב לשנות קצת חח והיא תמיד יכולה לצבוע מחדש 😉
חחחחחחחח מצחיקקה הרגת אותיי
תחמיאי ללה.. תגידי להורים שלך שגם יחמיאו לה
היא בסוף תשתכעעע
או שתלך לספר פשוט..חחח