רגינה שלי?
סליחה
מצטערת שהתרחקתי
התרחקתי מכולן
מדברת פחות
חוזרת כל יום עייפה
אבל גם שאני חוזרת, חייבים לעזור
אם אני לא יעזור מי יעזור לה?
אז סיימנו חלק אחד
והחלק השני מתחיל
החלק היותר ארוך ומפרך
אולי שטורקיה אני אתפוס קצת מנוחה
אז סליחה יפה שלי שאני פחות בשבילך
שאני פחות מדברת איתך
שאני פחות כאן בשבילך
ואת?!עושה בשבילי רק את הטוב ביותר
אני מבטיחה לך שהכול יסתדר
שיסדרו את הבית
שירד לי הלחץ מהעבודה
שאני אפרוק את כל הדברים
ואם תרצי לקבל אותי בחזרה
אז אני אחזור להיות בשבילך
אז מה שאני יכולה זה שאני אוהבת אותך ואני כאן בשבילך תמיד!!!
אז סליחה גם לכולם... שאני נעלמת, מי ששם לב בכלל חח
בכל מקרה אני אוהבת אותכם הכי הרבההה!!!
ועכשיו לפריקה שלי... (חח)
אז נכון עכשיו אני נכנסת לתקופה חדשה
עדיין לא מבינה מה קורה כאן
פתאום מכירה אנשים אחרים
פתאום אנשים מתרחקים
איפה כולם?
ולמה לעזאזאל אתם חושבים שאני זאת שיכולה לעזור לכולם?
למה אני צריכה להיות בשביל אחרים
אם אני עוד לא הייתי בשבילי
אל תנסו להכניס אותי עוד יותר לדיכאון
כי אני לא אתן לכם
כי גם שקשה
וגם שכואב, צחוק וחיוך פותרים הכול
אז לפעמים אני לובשת מסיכה
אבל זה הדבר היחידי שמחזיק אותי
אז גם שקשה , אני אעבור את זה😊
אני אופטימית!
וזה מה שמחזיק אותי.
וחוץ מזההה , אני הולכת לקנות גיטרההההההההההההההההה 😁
ליאורי מדהימה שלי,
אני בטוחה שרגינה תסלח לך היא מדהימה😊
ובטח ששמים לב שנעלמת😛
איך אפשר שלא ידווובה 😛 😁
אוהבת אותך כל אחת לפעמים יש לה דברים על הראש
לא נורא 😊
בקשר לפריקה שלך :
אני לא ירבה בדיבור אני הכי שמחה
שאת אופטימית ולוקחת הכל בסבבה
זה הכי חשוב..
כי כל פעם שתחשבי חיובי
אז יהיה חיובי !
אוהבת אותך הכל יסתדר עם הזמן
לאבביוווווו בובבה 😊
חופיתייי נשבעת לך שאת נסיכההה
את כל כך משמחת אותי באמת
חחח וכן אני מקווה שבקרוב הכול יסתדר ואני אחזור יותר
ואז תצטרכו לסבול אותי 😯
חח בכול מקרה תודה יפה שלייי
אוהבת אותךך כל כךךךך
ליאורי שלי.... :] :]
מאמי שלי,
אני מבינה אותך,את לא צריכה אפילו להתנצל
אני מכירה את התקופה של לעבור דירה
ואני מבינה שאת צריכה קצת להתרחק
קחי את הזמן שלך,
ולמה שאני לא אסלח לך?..חחחח להביא לך כאפההההה על זה@
אני אוהבת אותך,
ואני מקבלת את זה שאת בתקופה הזאת,
ואת מתרחקת
אני לא מאשימה אותך
לכולנו יש תקופות שונות בחיים
אז בגלל זה צריך לא לקבל אותן!?.
אין ברירה
הכול יסתדר מאמי
את תראי,
ואת הרי יודעת שאני פה בשבילך!..
וטוב שאת אופטימית,זה מעולה
התקופה הזאת תעבור
תני לעצמך להבין מה באמת קורה מסביב
תתני לעצמך זמן להכול
אל תמהרי
כי עכשיו תקופה חדשה
סיימת בית-ספר לתמיד
זה לא קל
הכול משתנה,
הכול ניהיה אחרת
אני רוצה שיהיה לך רק טוב!
תחייכי מתוקה
הכול יסתדר על הצעד הטוב ביותר!!
אוהבת אותך הכי בעולם
מוווווווווווווווווווווווווואהההההההההה
QUOTE (רגייי @ 29/07/2007) ליאורי שלי.... :] :]
מאמי שלי,
אני מבינה אותך,את לא צריכה אפילו להתנצל
אני מכירה את התקופה של לעבור דירה
ואני מבינה שאת צריכה קצת להתרחק
קחי את הזמן שלך,
ולמה שאני לא אסלח לך?..חחחח להביא לך כאפההההה על זה@
אני אוהבת אותך,
ואני מקבלת את זה שאת בתקופה הזאת,
ואת מתרחקת
אני לא מאשימה אותך
לכולנו יש תקופות שונות בחיים
אז בגלל זה צריך לא לקבל אותן!?.
אין ברירה
הכול יסתדר מאמי
את תראי,
ואת הרי יודעת שאני פה בשבילך!..
וטוב שאת אופטימית,זה מעולה
התקופה הזאת תעבור
תני לעצמך להבין מה באמת קורה מסביב
תתני לעצמך זמן להכול
אל תמהרי
כי עכשיו תקופה חדשה
סיימת בית-ספר לתמיד
זה לא קל
הכול משתנה,
הכול ניהיה אחרת
אני רוצה שיהיה לך רק טוב!
תחייכי מתוקה
הכול יסתדר על הצעד הטוב ביותר!!
אוהבת אותך הכי בעולם
מוווווווווווווווווווווווווואהההההההההה
יפה שליייי
חח אני מרגישה כאילו נפל לי אבן מהלבבבב
אני אוהבת אותך כל כךךךך
ומתגעגעת יפה שליייי
והתקופה הזאתי תעבור
אני בטוחה😊
מאמי הכל יסתדר את תראי..זה רק תקופות מרגיזות כאלה תמשיכי באופםטימיות והכל יהיה בסדר
QUOTE (מאוכזבת @ 29/07/2007) מאמי הכל יסתדר את תראי..זה רק תקופות מרגיזות כאלה תמשיכי באופםטימיות והכל יהיה בסדר
צודקת
בגלל זה אני אופטימית
בסופו של דבר תמיד טוב!!!
ליאור משוגעת אחת? 😮
מאמי בטח שמנו לב שנעלמת
אני שמתי לב 😁
אני שמחה מאוד שאת אופטימית.
שתמיד תהיי ככה.
התקופה תעבור את תראי.
והכול יהיה טוב. 😊
אוהבת אותך המון המון המון המון המון משוגעת שלי. 😁 😛 😁
יא ואת קונה גיטרה חחח יש לי גיטרה 😁 😁
QUOTE (limaori @ 29/07/2007) QUOTE (רגייי @ 29/07/2007) ליאורי שלי.... :] :]
מאמי שלי,
אני מבינה אותך,את לא צריכה אפילו להתנצל
אני מכירה את התקופה של לעבור דירה
ואני מבינה שאת צריכה קצת להתרחק
קחי את הזמן שלך,
ולמה שאני לא אסלח לך?..חחחח להביא לך כאפההההה על זה@
אני אוהבת אותך,
ואני מקבלת את זה שאת בתקופה הזאת,
ואת מתרחקת
אני לא מאשימה אותך
לכולנו יש תקופות שונות בחיים
אז בגלל זה צריך לא לקבל אותן!?.
אין ברירה
הכול יסתדר מאמי
את תראי,
ואת הרי יודעת שאני פה בשבילך!..
וטוב שאת אופטימית,זה מעולה
התקופה הזאת תעבור
תני לעצמך להבין מה באמת קורה מסביב
תתני לעצמך זמן להכול
אל תמהרי
כי עכשיו תקופה חדשה
סיימת בית-ספר לתמיד
זה לא קל
הכול משתנה,
הכול ניהיה אחרת
אני רוצה שיהיה לך רק טוב!
תחייכי מתוקה
הכול יסתדר על הצעד הטוב ביותר!!
אוהבת אותך הכי בעולם
מוווווווווווווווווווווווווואהההההההההה
יפה שליייי
חח אני מרגישה כאילו נפל לי אבן מהלבבבב
אני אוהבת אותך כל כךךךך
ומתגעגעת יפה שליייי
והתקופה הזאתי תעבור
אני בטוחה😊
הכול יעבור בעזרת השם
רק סבלנות להכול
אני אוהבת אותך
QUOTE (hofit189 @ 29/07/2007) ליאורי מדהימה שלי,
אני בטוחה שרגינה תסלח לך היא מדהימה😊
ובטח ששמים לב שנעלמת😛
איך אפשר שלא ידווובה 😛 😁
אוהבת אותך כל אחת לפעמים יש לה דברים על הראש
לא נורא 😊
בקשר לפריקה שלך :
אני לא ירבה בדיבור אני הכי שמחה
שאת אופטימית ולוקחת הכל בסבבה
זה הכי חשוב..
כי כל פעם שתחשבי חיובי
אז יהיה חיובי !
אוהבת אותך הכל יסתדר עם הזמן
לאבביוווווו בובבה 😊
אוהבת אותך המוןןן!!
תמשיכי ליהיות אופטימיתת@@
ליאורייייייייייייי אוייי איך התגעגעתי דבריי איתי
מה עברת דירה ?נטשת את קרית ים ?
לאן עברת שאני יבוא לקרצץ לך
את ילדה מדהימהההה וליאורי אני תמיד פהה
מאמי רגינו'ש בטוח תסלח לך
כי היא אוהבת אותך מאוד
ואת ממש חשובה לה תהיי בטוחה
בזה אל תהיי עצובה הכל יהיה בסדר
בקשר לפריקה שלך אין כמו להיות אופטימי
את תיראי שהכל יסתדר
אוהבת אותך יפה שלי מואהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאא אני גרה ליד ליאורי
ליאורי בפעם ה-1000 אני תמיד פההה בשבילך
חחתאמת זה היה בשביל כולם
אושרית, בר, ליפז , מורני ועוד
מרגישה שזנחתי אותן
אז בפעם המיליון אני חושבת
אני אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
וכן כן אושריתתת אני גרה 2 דקות ממך
איזה כיף לייייי
זהוו אושרית את הולכת לסבול חחחחחחחחחחחחחחחח
QUOTE (limaori @ 29/07/2007) חחתאמת זה היה בשביל כולם
אושרית, בר, ליפז , מורני ועוד
מרגישה שזנחתי אותן
אז בפעם המיליון אני חושבת
אני אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
וכן כן אושריתתת אני גרה 2 דקות ממך
איזה כיף לייייי
זהוו אושרית את הולכת לסבול חחחחחחחחחחחחחחחח
חכי תחזרי מטורקיה איזה התנחלות אני דופקת אצלך
חולההה עלייך אשכנזייה מזויפת חחח