השאלה בכותרת
כאילו
מה נסגר איתנווו
חחחח
אז הסיבה שלי היא להלן:
אהמ אהמ חחח
אני נוסעת עוד חצי שעה לירושליםםם
לארבעה ימים
כי אני כאפות לא הצלחתי להירדם
אז פשוט כל הלילה ביליתי במחשב.
אני רואה יותר מאוחר איך העייינים הולכות להעצם לי.
ד"א
גם אתם מרגישים ת'חום הזה
אלוהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני נמסה!
גם אני לא נרדמת :\\
עד עכשיו היו אצלי חברייםםםםםם !!!
ואני כל כך לא עייפה..ואני במזגן חחח לא מרגישה ת'חום ....
תהניבירושלים 😊)
נסיעה טובה מאמוש 😊
ה' חום?! מזה 7 בוקר במקום שיהיה אוויר נעים בעע
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פורום פשוט משוגע אנחנו! 😁
וכן חם למרות שפה גם יש לחות [זיכרון]
אבל התרגלתי מהר חחחח
ואז נשאלת השאלה מה יותר עדיף
"את הלחות של ת"א
או
את החום של הבקעה..."
חחחחחחחח נסיעה טובה מאמי תהני
וחם חבל על הזמןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ועוד אומרים שהשבוע הלחות תעלה והחום גם
למותתתתתתתתתתתתתתת
תהני מאמי.(:
והחום?אסון בעע איכסה.