אני אכנה אותה בשמה בפורומים:shoshonit
אולי אתם לא יודעים אבל הבחורה הזאת פשוט עברה מהפך באישיות מבחורה חסרת ביטחון ופסימית היא הפכה למדהימה ואופטימית ורק רציתי לאחל לה שתמשיך ככה כי זה מדהים לראות את השינוי הטוב שחל אצלה..אז שושונית תמשיכי ככה את מתקדמת מצויין ואל תשכחי שאני אוהבת אותך!!!
תצטרפו לברכה 😛
כל הכבוד😊
הלוואי על כולנו שינוי כזה😊
QUOTE (מאוכזבת @ 28/07/2007) אני אכנה אותה בשמה בפורומים:shoshonit
אולי אתם לא יודעים אבל הבחורה הזאת פשוט עברה מהפך באישיות מבחורה חסרת ביטחון ופסימית היא הפכה למדהימה ואופטימית ורק רציתי לאחל לה שתמשיך ככה כי זה מדהים לראות את השינוי הטוב שחל אצלה..אז שושונית תמשיכי ככה את מתקדמת מצויין ואל תשכחי שאני אוהבת אותך!!!
תצטרפו לברכה 😛
את כבר יודעת כמה אני אוהבת אותך.=]
אבל אני יגיד שוובב.
אני מתהה עליךך😘
את הבנאדם הכי נפלא שיש בעולם הזה וזה בדוקקק..
מה הייתי עושה בלעדיייךך?! 🙄
סווופה איזוו מתוקה : ]
shoshonit - איך קוראים לך מאמי?
כל הכבוד , תמשיכי ככה : ]
איזהה מתוקה!!
כל הכבוד שונשונית גאה בך ממש חחח 😊
סופה הכי מתוקה שיש לאב יו..
וכל הכבוד על השינוי 😊 עלי והצלחי 😊
באמת כל הכבוד זה צעד ענקי
גאה בך מאמי שיהיה המון בהצלחההה
סופה את מדהימהההההה אוהבת אותך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 29/07/2007) באמת כל הכבוד זה צעד ענקי
גאה בך מאמי שיהיה המון בהצלחההה
סופה את מדהימהההההה אוהבת אותך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
חח מתה עליכן בנותת..הכל מגיע לה..היא מדהימה
QUOTE (limaori @ 29/07/2007) QUOTE (נאפי @ 29/07/2007) באמת כל הכבוד זה צעד ענקי
גאה בך מאמי שיהיה המון בהצלחההה
סופה את מדהימהההההה אוהבת אותך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
😁
כל הכבוד
קשה להשתנות
ובאמת מגיעה לך צל"ש
הצלחה בהמשך הדרך
בכל דבר!..(=
וסופה?
את מדהימה!..
אוהבת 3>
היא לא רק מדהימה היא מלאךךךךךךךךךךךךךך😊
חעחעחע כל הכבוד
הלוואי על כולם שינוי כזה
סופה את מדהימה
QUOTE (רגייי @ 29/07/2007) כל הכבוד
קשה להשתנות
ובאמת מגיעה לך צל"ש
הצלחה בהמשך הדרך
בכל דבר!..(=
וסופה?
את מדהימה!..
אוהבת 3>
😊