התמונות שבאלבום
ילדות שלא נגמרת
אתה-הבן, אני-האב
ואמא שוב דואגת
אתמול קיבלנו עוד מכתב
אצלך הכל בסדר
לא סיפרת על הקרב
רק על כל היתר
פזמון:
וכשתצא לעוד שבת
נחכה בפתח
אמא לכבודך בישלה
נשקה אותך כמו פרח
גם נגהץ לך מדים
אני זוכר מה שהבטחת
ישמור עליך אלוהים
רק חזור הביתה
תמונה שלך בגיל שנה
עם סבתא מחייכת
ושתי תמונות של גיל מצווה
ואיך גדל הנכד
תמונה אחרת על מדים
עם הרובה ביד
ואני הבטחתי שתגדל
לא תלחם באף אחד
פזמון:
וכשתצא לעוד שבת
נחכה בפתח
אמא לכבודך בישלה
נשקה אותך כמו פרח
גם נגהץ לך מדים
אני זוכר מה שהבטחת
ישמור עליך אלוהים
רק חזור ההביתה2x
זהו.. מחר שבוע חדש, געגועים חדשים. אני כ"כ גאה בו, אבל באותו זמן גם נורא מתגעגעת היה לי סופ"ש כל כך מדהים איתו.
אני מתאפקת לא לבכות לידו כדי לא לשבור אותו. חייבת להיות חזקה למענו!
אוהבת אותו
איזה מתתוווקההההה..
וואי עכשיו הלעת לי מחשבות חח כי אני עוד מעט מתגייסת עם כל הקטע הזהשאתה כמעט ולא נמצא בבית..
אבל יהיה בסדר געגועים זה טוב זה רק מכיר לך שיש מישהו שאת אוהבת אותו והוא אוהב אותך נורא..ואז שאתם נפגשים זה הכי מדהים שיששש..(:
מתוקייתת..שיהיה בהצלחה איתו..תמיד נחמד לדעת שיש מישהו שחושב עלייך ומתגעגע......
אל תדאגי זה יעבור מהרר..=]
חנווש מאמי אין מה לעשות , תצטרכו להתרגל..
זה הולך להיות קשה אבל עם זאת אלה געגועים טובים :]
מקווה שיעבור לך מהר..
ושמחה שהסתדר ביניכם ( :
שיהיה שבוע טוב...
איזה שיר אלוהים אני בוכה יחד איתך
כל פעם כשאני שומעת אותו בלי קשר
אני בוכה... תהיי חזקה חיים שלי
השבוע הזה יעבור תחשבי על הרגעים
שהוא יחזור שאת תפנקי אותו והוא אותך
תחשבי על ההודעות במהלך השבוע
ועל השיחות טלפון תחשבי על העבודה
הקדושה שהוא עושה שהוא שומר על כולנו
תהיי גאה כמו שכתבת ותשמרי טוב על האהבה הזאת
אוהבת אותך אל תהיי עצובה
אני שולחת לך חיבוק ענקי
הכל יעבור את תיראי
בעזרת השם זה רק יחזק לכם את האהבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראי מה געגעוים עושים לרגשות שלנו😊
טוב להתגעגע 😊
יפה שלי שמחה שנהנת איתו:]
אני מקווה שהכל יסתדר גם..(תעדכני אותי )
לאביו :]
זה לא כזה טוב או כיף להתגעגע.
לראות אותו פעם בשבוע זה ממש ממש קשה 😢
אבל השבוע כנראה הוא יוצא חמשוש לא שו"ש כמו תמיד
מקווה שיהיה בסדר
בכל מקרה- תודה לכולן אוהבת אתכן כ"כ יפות שלייי
מאמי הכל יהיה בסדרררר..תקחי את זה בקלות כמה שאת רק יכולה אל תישברי לידו ותראי שזה יהיה שווה את הזמן והציפייהה..
כל כך מכירה את זה
גם חבר שלי ככה
אבל אין מה לעשות
זה הצבא
אין מה לעשות
לאט לאט מתרגלים...