תראו,
אני וחבר שלי היום שלושה שבועות בידיוק
והוא קורא לי קופ\קופיפ וככה גם אני לו..
אז חשבתי
לקנות בובה של קוף
ולהדפיס על חולצה " קופיפ, יום אהבה שמח אוהבת אותך קופיפה.."
ולהלביש את החולצה לקוף..
לעטוף את הקוף בצלופן ולשים בפנים ליד היד שלו ברכה..
ולקשור לצלופן בלון אליום..
עכשיו כמה בערך זה יעלה ליי ?
ואם כדאי לעשות את זה או משו פחות ..
בגלל שגם ככה עוד שבוע אנחנו חודש,
ואני יצטרך עוד רעיון..
מה דעתכם?
את יכולה לשלב את יום האהבה יחד עם החודש
הרעיון עם הקוף מדהים וזה יעלה לך בערך 80 נראלי
ואם את רוצה לעשות בניפרד אז לחודש
בכל מצב את לא צריכה משהו גדול
כי בעזרת השם יהיו לכם תקופות נוספות יחד
ואי אפשר ישר מההתחלה להתחיל עם מתנות גדולות
לחודש את יכולה לעשות את הצנצנת נשיקות
או קופסא מלאה שוקולדים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את יכולה להביא לו את זה במקביל לחודש שלכם
זה ממש יפה אהבתי ..
ומזל טוב 😘
רעיון יפה..לא יעלה לך הרבה מאמי..בלון הליום זה 4 וחצי או 5 שקלים בובה את יכולה למצוא גם בשלושים שקלים וחולצה נדמה לי זה 40 שקלים..
בהצלחה ותעדכני
אממממ..
ניראה לי אני יעדיף לעשות ליום האהבה
מש'ו קטן אולי דובי קטן בתוך קופסה עם לבבות
או את הסיבות . .
בכל מקרה תודה על ההצעות אני אעדכן עם תמונות!
[:
יום טווובבב