אם זאת אהבה
אז למה היא לא טובה.
גם כשהיא קרובה
אין רגע שקט, אין שלווה
אהבה הורגת,
אהבה רעה,
כל יום כל שעה.
מעגל קסמים
סוגר עלי, אין מוצא.
לא יודעת אם
אני רוצה או לא רוצה.
לא מומצאת בי כוח
לוותר ולעזוב אותך
אין לי מנוחה.
למה כשאתה אוהב
אתה כמו אויב.
בדמי אתה סובב
ואת עורקי צורב.
אהבה נואשת,
אהבה רעה ומכאיבה,
אין לי שום תקווה.
אם זאת אהבה
אז למה היא לא טובה.
גם כשהיא קרובה,
אין רגע שקט, אין שלווה.
אהבה הורגת
אהבה רעה וארורה
אין לי שום ברירה.
*פריקה*
הכל כואב ליייייי
מה נהייה ממני?
אלוהים, מהההההההה?
ברי מה יש?!
אני מקווה שהכל בסדר דברי איתי דחוף
אוהבת אותך!
בר את צריכה להתחיל לחשוב חיובי
לראות את הטוב גם כשקשה לך
תאמיני שיהיה טוב והטוב יגיע
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון, אהבה היא טובה
אהבה היא רעה,
אהבה היא כמו כל דבר, טוב ורע,
ויש פעמים שהיא מעולה ואת בעננים
ויש פעמים שאת ממש על הפנים!
אבל את צריכה לפצות על הרגעים הרעים,
תחשבי על הדברים הטובים,
על מה שאהבת,
מה שגרם לך להתאהב,
את חושבת עכשיו רק על הרע,
תאמיני לי שכשתצאי מזה את לא תביני למה חשבת ככה,
זה ייראה לך שטות
כי את תחשבי על הדברים הטובים!
אז יאללה יפיופה תחשבי רק על טוב!
מבטיחה שזה יעזור!
פה בשביל לעזור לך 3>
-שקדי-
אהבה היא גם רעה וגם טובה אבל דווקא בגלל זה לא צריך לוותר עליה..להפך צריך לקבל אותה ולהתאים אותה אלייך כי זה שווה את הכל
בכל דבר טוב
יש גם את הרע
אבל אם זה מזיק?
זה כבר לא אהבה
QUOTE (limaori @ 29/07/2007) בכל דבר טוב
יש גם את הרע
אבל אם זה מזיק?
זה כבר לא אהבה
😊
בר?
הכול יסתדר את תראי מאמי
אהבה זה לא קל
תמיד יש מכשולים באהבה
אוהבת אותך
ושולחת לך חיבוקי ענקי
הכל ניגמר ..
הכל עבר..
הכל חלףף😢
הפסדתי אותך לעולם ..