😢 מה קרה נסיכה?
אוהבת אותך
מה קרה מאמי?
תזכרי שיהיה טוב והכל יסתדר
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בר?
אוהבת אותך קוקי,
הכול באמת שיהיה בסדר
רק תזכרי שהכול לטובה!..
די מאמי
מספיק לך להיות עצובה
את חייבת לשנות את זה
ולא לתת לדברים לגרום לך להיות עוד יותר !
אני שולחת לך חיבוק ענק
ותזכרי שאני תמיד פה בשבילך
אוהבת מלא מלא מלא
מוואה 3>
לא משנה מה קרה,
זה יעבור, אני מבטיחה לך שכבר מחר תרגישי יותר טוב =]
גם אני עכשיו על הפנים, אבל תדברי עם חברים חברות תעשי משהו
זה יעביר לך תזמן ויעודד אותך!
אז אם את צריכה משהו, אני פה =]
-שקדי-
מאמי תקשיבי את צריכה לקחת את עצמך בידיים ומהר! את נופלת ויהיה לך קשה אחרי זה לקום אני רואה את האשכולות שאת פותחת ואת כל השירים המהממים שלך אבל מאמי תחשבי על עצמך תקחי את עצמך בידיים ואל תיתני לשומדבר להוריד אותך..תזכרי שמפה אפשר רק לעלות..אם את צריכה משהו אני פה
ברוש?!
מה קרה ממאמי?!
זה לא בסדר כל המצב הזה שאת נמצאת בו..
את לא חושבת שאת צריכה להגיד לעצמך..
"די בר, מספיק להיות עצובה"
מאמי..
תתעוררי..
תביני שחיים פעם אחת..
חבלל לבזבז את החיים על עצב...ועל כאב..!
זה לא שווה !
לא שוווההההההה!!!
תרימי את הראש..ותתגברי על זה !!!!!!!
כמה שזה קשה...!
אנחנו פה כדי לעזור לךך להתקדם ולהרים את הראשש הלאה !!
אוהבת ! חיבוק !
QUOTE (שנששן @ 28/07/2007) ברוש?!
מה קרה ממאמי?!
זה לא בסדר כל המצב הזה שאת נמצאת בו..
את לא חושבת שאת צריכה להגיד לעצמך..
"די בר, מספיק להיות עצובה"
מאמי..
תתעוררי..
תביני שחיים פעם אחת..
חבלל לבזבז את החיים על עצב...ועל כאב..!
זה לא שווה !
לא שוווההההההה!!!
תרימי את הראש..ותתגברי על זה !!!!!!!
כמה שזה קשה...!
אנחנו פה כדי לעזור לךך להתקדם ולהרים את הראשש הלאה !!
אוהבת ! חיבוק !
!!!
ברוש מה קרה לך?=/
אני לא אוהבת שאת עצובה
אני תממיד אבל תמיד פה בישבילך בוובי
לאב יו
מואה לעין שלך
מאמי השינוי צריך לבוא מבפנים
האנישם בחוץ ישארו איך שהם
אנחנו חייבים ללמוד ולהסתדר בחיים שיהיו לך
את אולי לא מבינה
אבל את כן מסוגלת לעבור את התקופה הזאתי
אוהבת אותך יפה שלי
ואני כאן בשבילך תמיד!
QUOTE (limaori @ 29/07/2007) מאמי השינוי צריך לבוא מבפנים
האנישם בחוץ ישארו איך שהם
אנחנו חייבים ללמוד ולהסתדר בחיים שיהיו לך
את אולי לא מבינה
אבל את כן מסוגלת לעבור את התקופה הזאתי
אוהבת אותך יפה שלי
ואני כאן בשבילך תמיד!
עם ליאור^^
שתדעי...שאני אוהבת אותך מלא.
שולחת לך חיבוק ענק.
בר?
אוהבת אותך קוקי~..
תזכרי את זה תמיד!!
מווואה 3>
נימאס לי 😢
למה הכל רעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
למה :'(