הממ אני עשיתי לו ביום הולדת לא בדיוק ארוחה אבל כדורי שקולד ויין על החוף על כזה דבר ששוכבים עליו..😊
היה ממש כיף..
עצתי? אל תעשי את זה ממש על החול ול איזה מפה כי זה נורא מציק שכל החול נדבק לאוכל..
אולי אם יש לך מכונית ושולחן קטן אז תקחי איתך..
QUOTE (Mami_4_Ever @ 29/07/2007) הממ אני עשיתי לו ביום הולדת לא בדיוק ארוחה אבל כדורי שקולד ויין על החוף על כזה דבר ששוכבים עליו..😊
היה ממש כיף..
עצתי? אל תעשי את זה ממש על החול ול איזה מפה כי זה נורא מציק שכל החול נדבק לאוכל..
אולי אם יש לך מכונית ושולחן קטן אז תקחי איתך..
באמת צודקת.. אני אקח איתי שולחן מתקפל כזה.. אני כן נוסעת עם אוטו..
תודה לכווווולןןן - זה שבוע הבא אז בקרוב אשתף...
רעיונות לאוכל עצמו יש לכן?
גם חלבי וגם בשרי יתקבל
עדיף חלבי חחח