שללוווום 😊
אני חדשה פה
ואני צריכה עזרה..
עוד חודש בעז'הה לי ולחבר שלי יש שנה ביחד
וחשבתיי לעשות לו אוליי חפש את המטמון
רק הבעיה שאין לי רעיונות =\
בבקשהה צריכה רעיונותת דחווווף
ותודה =]
לדעתי לשנה הכי יפה אלבום
ומזאת אומרת אין רעיונות לחפש את המטמון מאמי?
את קונה מתנות וכותבת פתקים במעטפות
בכל מקום שיש מתנה כדי להוביל אותו למתנה הבאה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני גם חושבת שאלבום הכי יפה לשנה.
גם אני בעד אלבום!!
תכנסי לזה ותראי אם את אוהבת.. זה יכול לצאת מהמם!!!
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...&showtopic=2699
אבל אם את רוצה משהו אחר תגידי, ונעזור לך...
ולגבי חפש את המטמון.. נאפי כבר אמרה לך.. זה לא צריך להיות בעיה...
-חן-
הי.. יש לך שם יפה :]
וברוך הבא לאתררר...
😉
לדעתי..
את יכולה לעשות לו חפש את המטמון.. והאוצר בסוף יהיה האלבום שתכיני לוו..
בחפש את המטמון את יכולה שהתחנות יהיו מקומות שהם משמעותיים בשבילכם
כמו המקום שבו התנשקתם לראשונה
יצאתם פעם ראשונה ביחד
המקום שבו הכרתם
הבית שלך..
הבית שלו..
הבצפר שלכם [אם אתם באותו בצפר]
מקום שבו אתם מבלים בדרך כלל עם החברים..
ברוכה הבאה..תהני
לחפש את המטמון הייתי מציעה את האיזור שבו אתם גרים או מקומות שחשובים לכם ובסוף חפש את המטמון תהיה מתנה..
תודדה רבבה בנותת באמתתת!!
ובאמת נראה לי אני יעשה חפש את המטמון ואז בסוף האלבום של שתינוו 😊
אוההבבבבבת מלאאא
עינבווש 😛
תשלחי תמונות!!!
בהצלחה!! 😉