אני עושה לחברה שלי מראה ..
ואני צריכה שיר או משפט או משו שאפשר לכתוב לה על המראה..
וזה ממש דחוף אני צריכה ללכת אליה עוד כמה שעות עם המתנה..
תודה 😊
מתאים לפורום מתנות!
כתבתי לך כמה משפטים עכשיו מקווה שתאהבי מאמי:
*את הדבר הכי יפה בשבילי!
*אולי עכשיו תביני כמה יופי יש בך!
*את הדבר הכי יפה שקיים.
*יופי כזה עוד לא היה.
*יש לך יופי אחד ויחיד.
*מי הכי יפה בעולם?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מראה מראה שעל הקיר,
מי הכי יפה בכל העיר?
"אני אוהבת את מה שאתה רואה"
"אילו היה ביכולתי לתת לך דבר אחד בלבד, הייתי נותנת לך מראה, בשביל שתוכל לראות את עצמך כפי שאנחנו רואים אותך, ואז היית מגלה עד כמה אתה אדם מדהים ומיוחד!"
"לו יכולתי, הייתי נותנת לך את הזכות לראות את עצמך וכך היית נוכח לדעת עד כמה הינך מיוחד במינך!"