עדידוש מאמי,
מזל טוב!!
הרבה הצלחה אושר ובריאות!!!
😁
מזלללללללללללללל טובבבבבבבבב
איזו חמודההההההההההההההההההההההההה
מורנננייי שלי אני אוהבתתת אותתתתךךךך!!!
תודההה לכולללללללללללללםםםם
עדידושיתתת
המון המון מזל טוב
הרבה שמחה,אושר,אהבה,בריאות,בהצלחה בהכול
שתמיד יהיה לך טוב בחיים,אל תשכחי אף-פעם לחייך!
תשארי מדהימה כמו שאת,יפיופה אמיתית! עם לב רחב
החלמה מהירה עם הרגל!..=] =]
אוהבת אותך מלא מלא מלא
תודההה מאמייי שליי..!!!
מחר או היום בערב אני אספר לכם איך היהה חח..
אוהבת אותךך!!
מזלללל טובבבב 😊
הרבה בריאות אושר ועושר שמחה ואהבההה
יפהה שלייייי
מזל טובבבבבב!!!
עד 1200000
אוהבת אותך המוןןןןן
תודהה חמודיםם..!מתה עליכםם..!
אוף זהו הפסיקו לבוא אליי..חברות שהיו החברות הכי טובות מכיתה ח'..עוד 2 חברות מהכיתה שאמרו שיבואו..החברות שאני הכי מצפה לא באות..שילכו כולם
חוצמזה..היה מה זהההה כיףף ו2 חברות ישנו אצלי ועידן..זה שאני בקשר איתו נשאר איתי עד 6 בבוקר חח היה מה זה כיף איתו איזה חמודד הואא..!
אבלל..בנאדם אחדדדד..שאני הכי שונאאתתת בחיים שלי..שהוא הרס לי ת'חייםםםםם הצליח לגרום לי לבכות היום..אני לא מאמינה שדווקא הואא..!!!
אני והוא נמצאים באיזה פורום וזה מה שהוא הגיב לי..
" חושבת שהיא יודעת משהו מהחיים המגעילים שלה חחח .😛 שזה הכי מצחיק..
ולא אכפת לי צורת דיבוור..
ונסיים בתפילה..
מי יתן והיום יהיה היומולדת ..... האחרונה שלה"
אינלו בושה להגיד דבר כזההההה?!?!!??!וואאיייי
עוד פעם היינו ידידים הכי הכי טובים...עד שבגד בחברה שלו איתי ועם עוד 16 בנות..!!
אוף אני לא מאמינה שהוא הצליח לגרום לי לבכות..
מה לבכות ביומולדת? מה?
בגלל איזה דביל?!..
חבל
פשוט חבל שבכית בגללו 😊
שמחה שנהנת עם החברות
והבחור הזה.. 😊
העיקר ממאממי מלא מזל טוב!..(=
אוהבת אותך 3>
חמודהה..!
מה אני יעשה לא יכולתי לשלוט בזההה זה כזה פוגעעע כשמישהו אומר דבר כזה
זה הדבר הכי מגעיל שבנאדם יכול בכלל להגיד..!
מזל טוב עדידוש יום הולדת שמח 😊😊😊😊