אני לא מאמינה שעשיתי את זה .
אני גאה בעצמי.
האבן שירדה לי מהלב
אי אפשר להסביר את הגודל שלה.
כ"כ אוהבת אותו .. 😁
מחר זה יהיה רישמי אני מקווה .
לילה טוב .... 😊
חתיכת פריייייקה
שחיכיתי לה
המון המון המון המון זמן
כבר חשבתי שהיא לא תגיע
אני ממש גאה בעצמי חחחח
לא רוצה הכי לפרט פה \:
וגם מי שיודע שלא יפרט \:
שזה יהיה הזמן הנכון - הפרטים יגיעו 😊
3>
יאאאאא בהצלחההההההההה😊
אוהבת אותך מאמי מחזיקה לך אצבעות
גאה בך ושמחה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה בשבילך!!
הלוואי שהכל יצליח לך!!!
😁
שני
אני שמחה שאת מאושרת
הלוואי והכול יצליח
הכול יסתדר
על הצד הטוב ביותר!
אוהבת אותךך
יאוווו שני אם זה מה שאני חושבת
אז אני כל כך שמחה בשבילך מאמייי (:
בהצלחה 😊
אוווהבת אותך 3>
יא מאמי אני שמחה בשבילך.
(:
אני שמחה בשבילך מאמי😊
העיקר תיהיי מאושרת :]
בהצלחה מאמי
ואם זה בקשר למישהו שאת אוהבת אז אם הוא עושה לך משו (חס וחלילה) אני מפוצצת אותו אני מרוקאית עצבנית שיזהר ממני חחחחח
שמחה שאת שמחה!
כשתמצאי לנכון, ספרי =]
לא יודעת על מה אני מברכת אבל אם את מרגישה טוב עם זה אז מזל טוב