😢 ובאמת כואב לי ,
אני אוהבת אותו , אבל כואב לי . .
למה אני לא יכולה פשוט לוותר לעצמי ?,
לשחרררררר . .
אוליי מספיק ?, אוליי דיי ?, אוליי אאאאוליי . .
אבל אני אוהבת אותך , מפגר !
אין לי כוח , אבל אני לא יכולה , לא יכולה להניח לזה ,
לא יכולה לאבד את זה כ"כ מהר , הריי מזה שנה לאהבה כזו ?
כלום
מה שיש לי זה רק את האהבה הזאת , זה האושר ,
זה ממלא אותי , לפניכן הרגשתי רק ריקנות , שום-דבר חוץ מזה . .
למה הכל חייב להתפקשש לי ?
למה הכל נגמר לי ?
כל הדברים הטובים , שלי . .
לעזאזל , איך זה קורה ?
:/ אני לא יודע מה קרה...
אני מקווה שתחזרו להמשיך להיות בקשר שלכם, בקשר הרגיל והיציב שהיה לכם...
לילה טוב מאמי!
מאמי מה קרה? גם אם התפקשש משהו
וקצת נהרס ברגע שיש אהבה אמיתית
וטהורה אפשר לתקן ולסדר הכל
תרימי את הראש ואל תוותרי עלייה
אם טוב לך איתה ואם את סובלת ממנה
אז אולי כדאי שכן תוותרי!
ויש לך עוד דברים חוץ מהאהבה הזאת מאמי
יש לך משפחה חברות ידידים אותנו ובמיוחד את עצמך
תהיי חזקה אוהבת אותך ופה בשבילך תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי , מה קרה ???!
תהיי חזקה נסיכה!
אל תתני למשברים להרוס את הקשר שלכם!
ביחד אתם יכולים להיות הצלחה גדולה
תעזרו אחד בשנייה
והתקופה הלא טובה תעבור!!
אל תשברו יפיופה!!!
QUOTE (נאפי @ 28/07/2007) מאמי מה קרה? גם אם התפקשש משהו
וקצת נהרס ברגע שיש אהבה אמיתית
וטהורה אפשר לתקן ולסדר הכל
תרימי את הראש ואל תוותרי עלייה
אם טוב לך איתה ואם את סובלת ממנה
אז אולי כדאי שכן תוותרי!
ויש לך עוד דברים חוץ מהאהבה הזאת מאמי
יש לך משפחה חברות ידידים אותנו ובמיוחד את עצמך
תהיי חזקה אוהבת אותך ופה בשבילך תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מואההה
מוותק מה קרה ? |:
תשתפי אם באלך , נשמח לעזור
3>
מה קרה בובית?? מה התפקשש לך?
תילחמי אל תוותרי על האהבה שלך..
ואם בא לך שתפי אותנו :]
אם תוכלי להסביר יותר אולי אנחנו נוכל לעזור לך יותר.
מה שבטוח, האושר שלך הוא פנימי.
ולא תלוי באף אחד.
אל תאבדי תקווה.
QUOTE (ADI1 @ 28/07/2007) אם תוכלי להסביר יותר אולי אנחנו נוכל לעזור לך יותר.
מה שבטוח, האושר שלך הוא פנימי.
ולא תלוי באף אחד.
אל תאבדי תקווה.
😊
QUOTE (--בובית--10 @ 28/07/2007) מאמי , מה קרה ???!
תהיי חזקה נסיכה!
אל תתני למשברים להרוס את הקשר שלכם!
ביחד אתם יכולים להיות הצלחה גדולה
תעזרו אחד בשנייה
והתקופה הלא טובה תעבור!!
אל תשברו יפיופה!!!
בהצלחה
מאמי אם זאת אהבה אמיתית אז הכל יסתדר לכם אל תדגאייייי
עם התגובה מעליי !!
הכל יהיה בסדר יפה שלייי ..
QUOTE (hofit189 @ 28/07/2007) QUOTE (ADI1 @ 28/07/2007) אם תוכלי להסביר יותר אולי אנחנו נוכל לעזור לך יותר.
מה שבטוח, האושר שלך הוא פנימי.
ולא תלוי באף אחד.
אל תאבדי תקווה.
😊
איתן..
מאמי מה שלא יהיה..
הכל לטובה !
ואני בטוחה שתסדרו אם זו אהבה אמיתית!
חיבוק !