בורכה הבאה;]
אני חן בת 17 וקצת מראשון;]
ברוכה הבאה!
אני אתי 17 וחצי מרמלה....=)
ממממ חן? וואלה לא מכירה אותך
חחח קרועה זאת אני.. אהם זאת שאת מדברת איתה במסן עכשיו?
אהה ותודה כולם =]
ברוכה הבאהההה מאמי..
אני מור בת 18 וחצי 😊
מור'צי 😊
שלוווווווווום ((=
ברוכים הבאים לפורום הכי הכי שיש!!! 😁
אני מיכל בת 17 מבקעת הירדן
התמכרות מהנה
תמיד פה בשבילך!! 😊
מאמי
באיזה חטיבה את?.
או לאיזה תיכון את עולה?..
😊
ממ אם בא לך תשאלי אני יענה לך בפרטי טופ? =]
בוכה הבאה
אלעד מטירת כרמל בין 18 ו4 ימים!
חחחחחחחחח
תודה לכולם
ומזל"ט אלעד =]
ברוכה הבאה 😊
אני דוברת בת 14 וחצי מנס ציונה !
תמיד פה בשבילך ....
QUOTE (shakeda @ 28/07/2007) תודה לכולם
ומזל"ט אלעד =]
חחח תודה
מה עם מתנה? 😎
חכה אמרת עוד 4 ימים לא?!
ותודה רבה=]
QUOTE (shakeda @ 28/07/2007) חכה אמרת עוד 4 ימים לא?!
ותודה רבה=]
לפני 4 ימים...
איחרת במתנה...אבל אפעם לא מאוחר.. 😁