שרמוטות הן לא שרמוטות סתם ...
יש לההן בעיה , עם עצמן או משהו .
יש אאחת שלא מקבלת יחס בבית
אז מחפפשת בחחוץ
ומוצאת אותו אצל בנים ...
יש אחת שמפחדת שלא יאהבו אותה אח"כ ,
יעננו חייבת לקפוץ על ההזדמנות .
יש כאללללה שחושבת שאם הן לא יתנו
הן ייצאו ילדות קטננות ...
אבל להיות שרמוטה ? זה הכי ילדותי בעווולם .
אל תנסו להבין .
לא מנסה להבין
אבל לפעמים בנות כאלה
צריכות עזרה מבחוץ(חברים/משפחה וכ"ו)...
וזה באמת נכון מה שכתבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אף פעם לא באמת הסתכלתי על זה ככה..
ואת צודקת, ממש .
QUOTE (חנושמאוהבת @ 27/07/2007) עצוב כמה שזה נכון...
\:
מסכימה עם כל מה שכתבת..
אבל לא תמיד זה נכון ..
אמממממממממממממ.......................
חרטא.
😎
QUOTE (הדריק @ 28/07/2007) אמממממממממממממ.......................
חרטא.
😎
מסרי ד"ש ....
QUOTE (כרמית+אלעד @ 27/07/2007) זה ממש נכון!!
..