חחח לא ידעתי איפה לשים את זה!!!!!!!!
אני ואהובי בערך באותו הגובה הוא גבוה ממני בכמה סנטימטר
עכששששיו אני כנראה יוצאת איתו ועם חברים שלו היום
ואנננני יחסית גבוהה אני ידעת [מטר 69.]
אבבבבל בא לי עקבייייייייים !#
חחחחחחחחחח אוף
זה בא לי אטרף לשים עקבים
אבל אז אני יהיה טיפה יותר גבוהה ממממנו
וגם כולי יראה טווילה \=
אאאאאאאאאאאאאאאאאא
זה כל כך מעצצצצצצצצצבן אותי 1!
אינ חוללללללללה על עקבייים
חחחחחחחחחחחח
שאלו יהיו הבעיות שלך..
חחחח חפיייףףף , אם באת את ניראת מממממש גבוהה איתם אז אל תשימי :/
לפחות להיום ! חח 😁
QUOTE (דוביייייייי @ 27/07/2007) חחחח חפיייףףף , אם באת את ניראת מממממש גבוהה איתם אז אל תשימי :/
לפחות להיום ! חח 😁
דוווביייי מכוערת קטנה !
חחחח ... היא צודקת אל תשימי את סתם תרגישי לא בטוח שזה ככה וזה יעסיק אותך כל הערב ..
לכי עם כזה עקב נמוף חחח? אם יש דבר כזהS=
חח יש נמוך יותר
אבבבבבל זה בדיוק מתאים לחולללללצה רר 😢
אייייייייך באלי יאיאיאי
צודקקקקקות אני לא ישים חחח
זה סתם יציק לי
ואני כמו שאני מכירה אותי
ואואואוא כל הזמן יחשוב על זה
אוף אני שונאת להיות גבוהה 😢
לכי עם עקב קטן.. כפתור..
אם את יודעת על מה אני מדברת.....
ככה תרגישי שאת על עקב.. אבל לא תהיי יותר מדי גבוהה..
ואם אין לך כזה.. תוותרי..
את סתם לא תרגישי בנוח שם ליד כולם...
וזה יעסיק אותך כל הערב
תגידי תודה שאת גבוהה .
אני גם נמוכה וגם לא הולכת על עקבים חחח :/
מטר 70 ?
לדעתי את ממש לא צריכה עקב ..
אולי באמת עקב קטטן
זה עושה כבר ת'קקטע .
חחחח איך אני מכירה את זה...
ועקב קטן לדעתי זה לא יפה.. \ =
QUOTE (einavush @ 27/07/2007) לכי עם עקב קטן.. כפתור..
אם את יודעת על מה אני מדברת.....
ככה תרגישי שאת על עקב.. אבל לא תהיי יותר מדי גבוהה..
ואם אין לך כזה.. תוותרי..
את סתם לא תרגישי בנוח שם ליד כולם...
וזה יעסיק אותך כל הערב
מצטרפת מאמי
והלוואי שהייתי בגובה שלך
איך אני רוצה להיות גבוהה
זה החלום שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אל תתלונני על גובה יש אנשים שהיו שמחים לקבל קצת מהגובה שלך..
פשוט אם את מרגישה לא נוח אל תשימי עקבים וזהו כמה שזה מתאים לבגדים
QUOTE (נאפי @ 27/07/2007) QUOTE (einavush @ 27/07/2007) לכי עם עקב קטן.. כפתור..
אם את יודעת על מה אני מדברת.....
ככה תרגישי שאת על עקב.. אבל לא תהיי יותר מדי גבוהה..
ואם אין לך כזה.. תוותרי..
את סתם לא תרגישי בנוח שם ליד כולם...
וזה יעסיק אותך כל הערב
מצטרפת מאמי
והלוואי שהייתי בגובה שלך
איך אני רוצה להיות גבוהה
זה החלום שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איי כפרה עליך אל תחפשי מה שאין לך ...
יש בנות 1.80 היו מתות להיות כמוווך .
אישית אני 1.50 ולא הייתי רוצה להיות גבוהה .
נחמד לי שם למטה (: