ישנה אצל החבר....
שבת שלוימססס לכוולם
שבת שלום מאמי
תהנו כולם
וסתם הולכים לשבת בבית של ידיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא משהו מיוחד משתעממת בבית.
*ושבת שלום גם לך מאמי. 😊
משתכככככככככרת אצל חבררררררה יום הולדת שלה 😊
שבת שלום !!! 😁
אני וואלה לא יודעת עדיין!!
אני אצל אחותי בזיכרון מתנחלת אצלה!
ובכללי בחיים למדתי שכבר לא לצפת לכלום
אז מה נעשה עדין כלום לא סגור!
אבל היום היינו בים!!
והיה ככככיף חבל"ז!!
תהנו בכל מה שתעשו היום!
😁
שבת שלוםם
וואלה בבית כי קצת לא מרגישה טוב 😢
ואלה קצת באיחור
אבל אצל סבתא שישי-שבת(=
עכשיו חזרתי 😁