אני מרגישה שאני מאכזבת את האנשים הכי קרובים
את המשפחה שלי.. האנשים שאוהבים אותי הכי בעולם
לשמוע אותם אומרים עליי דברים טובים, כמה שאני ילדה טובה
שאני לא עושה בלאגן, שאני יודעת מה טוב
שאני לא עושה שטויות..
ובעצם לדעת שאני רק מאכזבת אותם.. מבפנים אני יודעת
כי אני כן עושה שטויות, ואני עושה בלאגנים
ואני מזיקה לעצמי, ולא אכפת לי מכלום
ואני מידרדרת אפילו בדברים הכי קטנים..
וכל מה שאני עושה זה הצגה מולם.. הצגה של ילדה טובה
והם גאים בי על דברים שאני לא..
כואב לי לעשות את זה.. =[
סתם פריקה.. הייתי חייבת להוציא..
מאמי אם את מרגישה לא טוב עם עצמך..
שאת מדרדרת.. והפכת לילדה שאת לא רוצה להיות..
קחי את עצמך ביידים ותחזרי לילדה שאת היית פעם
שהייה לך טוב עם עצמך!
זה הכי חשוב
עזבי את מה שכולם אומרים ומרגישים
תהיי מה שאת רוצה...
אני רואה שלא טוב לך ככה עם עצמך.. עם השקר זה ...
את תתאפסי תקחי את עצמך ביידים ותחזרי להיות כמו פעם
תהיי את עצמך באמת
ואל תזרקי את הדברים החשובים אפילו אם הם הכי קטנים שיש...
חבל שאת פוגעת בעצמך
מודעת לפגיעה העצמית
אבל לא עושה כלום כדי למנוע את זה.
את לא צריכה לחשוב שאת מאכזבת אחרים
כי קודם כל את מאכזבת את עצמך
ומעבר להכל פוגעת והורסת את עצמך
ואת החיים שלך.
תרימי את הראש ותפסיקי עם השטויות
כל הבלאגן שאת עושה תלוי אך ורק בך
אם תחליטי שאת לוקחת את עצמך לידיים
ושומרת על עצמך את תצליחי
רק תאמיני בעצמך ואל תוותרי ככה
בגלל קשיים או מכשולים שיש בחיים
בסוף כל תקופה קשה באה טובה
תוכיחי לעצמך שאת מסוגלת!
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*