יש מישהי שאני נורא אוהב והיא אותי....אבל אני רחוק ממנה....והיא לעולם לא מראה רגשות ותמיד שומרת הכל בבטן...ואני עוד מעט בא אלייה לבקר אותה....ורציתי לקחת אותי למקום עם דשא ושלא יהיה שם אף אחד חוץ מאיתנו...לשים סמיחה...לעשות משו כמו מין פיקניק אבל שיהיו רק סוכריות וממתקים שהיא הכי אוהבת....ושם להגיד לה שפה,אף אחד לא רואה אותה ולא שומע אותה וביגלל שאני יודע שזה קשה לישמור הכל בבטן...כאן היא יכולה לפרוץ את זה איך שבא לה...עם היא תרצה לקפוץ-שתיקפוץ,תרגשה לרקוד-שתירקוד,תירצה לבכות-שתיבכה,תירצה לצעוק-שתיצעק,תירצה לחבק-יהיה לה אותי, וכ'ו.....ניראה לכם שהיא תואהב את זה וזה ירגש אותה?
בטחח מאמי!!1 נשמע מעוללהה!!
איזו בחורה תתנגד לפיקניק רומנטי ???
תעשה את זה!!
בהצלחה וספר איך היה 😊
חושבת שהפיקניק הזה הוא מושללםםםםםםםםםם
הלוואי והיו עושים לי...
אבל מה שאני עוד חושבת זה שאתה לא צריך להגיד לה שכאן אפחד לא רואה אותך ולא שומע אותך אז את יכולה לעשות מה שבא לך..
תאמין לי שהיא יודעת את זה שאפחד לא רואה ולא שומע ושהיא יכולה לעשות
ואם היא תרצה.. היא תעשה לבד.. אל תלחץ עליה בכח שתגיד מה שהיא מרגישה..
אם אתה רוצה באמת לשמוע ממנה מה היא מרגישה..
תגיד אתה.. תקשיבי אני חושב שאני מרגיש אליך משו.. שהוא לא סתם.. ואני רוצה לפתח את זה.. אני רוצה להיות איתך.. כל הזמן אני רוצה שתהיי שלי.. אני רוצה להתעורר בבוקר איתך..
וכל מיני כאלה
ואם היא מרגישה כמוך היא תגיד לך בעצמה.. אתה לא צריך להוציא את זה ממנה בכח...
זו דעתי..
QUOTE (חנושמאוהבת @ 27/07/2007) בטחח מאמי!!1 נשמע מעוללהה!!
איזו בחורה תתנגד לפיקניק רומנטי ???
תעשה את זה!!
בהצלחה וספר איך היה 😊
😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (einavush @ 27/07/2007) חושבת שהפיקניק הזה הוא מושללםםםםםםםםםם
הלוואי והיו עושים לי...
אבל מה שאני עוד חושבת זה שאתה לא צריך להגיד לה שכאן אפחד לא רואה אותך ולא שומע אותך אז את יכולה לעשות מה שבא לך..
תאמין לי שהיא יודעת את זה שאפחד לא רואה ולא שומע ושהיא יכולה לעשות
ואם היא תרצה.. היא תעשה לבד.. אל תלחץ עליה בכח שתגיד מה שהיא מרגישה..
אם אתה רוצה באמת לשמוע ממנה מה היא מרגישה..
תגיד אתה.. תקשיבי אני חושב שאני מרגיש אליך משו.. שהוא לא סתם.. ואני רוצה לפתח את זה.. אני רוצה להיות איתך.. כל הזמן אני רוצה שתהיי שלי.. אני רוצה להתעורר בבוקר איתך..
וכל מיני כאלה
ואם היא מרגישה כמוך היא תגיד לך בעצמה.. אתה לא צריך להוציא את זה ממנה בכח...
זו דעתי..
אני לא מדבר על סוג כזה של רגשות...אני מדבר על הכל...כעס עצב שימחה כ'ו....ולגבי הרגשות שלה כלפיי אני יודע מצויין...אנחנו כבר היינו ביחד ואבל ניפרדנו ביגלל קשיים של מרחק...אבל עדיין אנחנו כאילו ביחד אבל לא....עזבי זה מסובך... :/
מדהים !!! הלוואי היו עושים לי כזה דבר...היא תתרגש !!! על בטוח [=
בהצלחה לך... ולה....
פשששששששששש איזה רומנטיקןן יש לנו פהההה=]=]
אלל תדאגג מאמיי הכול ילך לךך חלקק...אבל תן לזה לזרוםםם ושזה יבואא ממנה....אבלל תתחיל אתה שיהיה להה קל יותר להיפתחח איתךך ולדבר איתך מכול הלב...
ושתף אותנוו איךך היההה?!
המוןן בהצלחההההההההה לךך
יפהההה ספר לנו איך היהה
בני כמה אתם?
רעיון מדליק..שים שמיכה וכל מיני דברים לנשנש,תהיו ביחד זה הכי חשוב קראתי כבר את האשכול שלך על בבעיות בזוגיות נדמה לי..ואני מקווה בשבילכם שתמשיכו את הקשר לכם ושיהיה לכם בהצלחההה
ותעדכן!
כה אפשר להוסיף יין או משהו..להרים כוסית לחייכם..