שלא הכל מושלם..אפילו שלא הכל טוב .. אפילו שקצת קשה..אפילו שאני קצת מדחיקה ...
אפילו שאני לפעמים בוכה לבד..אפילו שיש לי הרבה מה להגיד ואין לי למי..אפילו שאני חייה בסרט..
אפילו שיש לי אותם אבל בעצם אין לי אף אחד...אפילו שרע לי בבטן הרגשה מגעילה כזאת....
למרות הכל אני מחייכת.................!!
חיוך עושה פלאים..לפעמים זה קצת טוב לשחק..כי גם ככה הכל מסתדר בסוף אז למה להוציא
אנרגיות וכעסים?? מיותר תאמינו לי..
יום אחד רע למחרת בבוקר יום חדש צריך להתחיל ר-ק עםםם צחוק וחיוךךך!
כןןןןןןןןןןןןןןןן השבוע חפרתי לכם הרררררררבה..סתם יש לי רגעי חכמה חחחח
אוהבת אותכם ושבת שלום 😊😊
שתמיד יהיו לך רגעים כאלה חחחח
את האמת הצחקת אותי עם האשכול הזה
שתהיי מאושרת ותחייכי תמיד אמןן
מואהה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח מאמי שתמיד תהיי ככה עם חיוך וצחוק.
שבת שלום .
(:
איזה חמודה את
צריך הרבה כח בשביל להשאיר את החיוך על הפנים ולהתמודד עם הכלל..
כל הכבווד לךךך!
תמשיכי ככה הלוואי וכל הזמן יהיה לך חיוך על הפנים ותצחקי ותהיי שמחהה
ובלי להרגיש את העצב הזה מבפניםם
הכי טוב זה לחייך..
התרופה הכי טובה =)
"חיוך קו עקום שמיישר הכל"
יעלי, את כ"כ צוודקת מאמי!
אני איתך מילה במילה!!
למרות הכל אבל צריך כוח
בשביל לחשוב ככה!!
ורק אחרי מחשבות רבות
מגעים למחשבה כזאתי!!!
תחשבו טוב יצא טוב!
ימיים רעים יחלפו במקומם ימיים טובים!!
😁
אמן תמיד תחשבי ככה באופטימיות
QUOTE (י-ע-ל @ 27/07/2007) שלא הכל מושלם..אפילו שלא הכל טוב .. אפילו שקצת קשה..אפילו שאני קצת מדחיקה ...
אפילו שאני לפעמים בוכה לבד..אפילו שיש לי הרבה מה להגיד ואין לי למי..אפילו שאני חייה בסרט..
אפילו שיש לי אותם אבל בעצם אין לי אף אחד...אפילו שרע לי בבטן הרגשה מגעילה כזאת....
למרות הכל אני מחייכת.................!!
חיוך עושה פלאים..לפעמים זה קצת טוב לשחק..כי גם ככה הכל מסתדר בסוף אז למה להוציא
אנרגיות וכעסים?? מיותר תאמינו לי..
יום אחד רע למחרת בבוקר יום חדש צריך להתחיל ר-ק עםםם צחוק וחיוךךך!
כןןןןןןןןןןןןןןןן השבוע חפרתי לכם הרררררררבה..סתם יש לי רגעי חכמה חחחח
אוהבת אותכם ושבת שלום 😊😊
אפשר לגנוב לך את המילים לשיר?
אני לא צוחק... 😎
חחח תגנוב חופשי 😊 ^
תודה לככככככככככם מואה
חמודה!
צודקת! אם כולם היו מחייכים לפחות פעם ביום העולם היה הרבה יותר טוב =]
תמשיכי לחייך 3>
איזו חמודה (:
שמחה בשבילך שלמרות הכל את מחייכת ואופימית
כי את צודקת במה שכתבת.
אני אוהבת את ההתבוננות והחשיבה שלך לחיים (:
מסכימה איתך אמרת דברים נכונים..
ושתמיד תחייכי ! 😊