בוב הבנאי, יצליח לתקן?
בוב הבנאי, כן, כן, כן.
לא רוצה לחשוב על זה בכלל .
לא רוצה שזה יגמר , לפחות לא בזמן הקרוב .
טוב לי , אני לא רוצה להתאכזב .
[לא הכי תבינו אבל זאת הפריקה שלי ]
שבת שלום .
אוהבתך מלא .
אני מקווה שלא תתאכזבי...
שבת שלום .
שני?
אם את לא רוצה להתאכזב
אל תתני לשום דבר לאכזב אותך
תיהי מאושרת!..
והעיקר שיהיה לך טוב!..(=
תחייכי
אוהבת 3>
אל תידאגי מאמי יהיה בסדר בעזרת ה'
אני מקווה שלא תתאכזבי
QUOTE (רגייי @ 27/07/2007) שני?
אם את לא רוצה להתאכזב
אל תתני לשום דבר לאכזב אותך
תיהי מאושרת!..
והעיקר שיהיה לך טוב!..(=
תחייכי
אוהבת 3>
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה בננות !
רגינה ומורני אתן ממש צודקות .. !
אוהבת אותכן ..
(=
חחח מה ?, גם את נקשרת לבוב הבנאי ?
עומד להגמר ?
( חח סתם , אני מנסה לעודד את עצמי כאן . . )
מקווה שלא תתאכזבי !
לוביו
שנינו....כפרה עליך...בוב הבנאי?חחח
את לא תתאכזבי...
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אלעד הוא פרץ תדלת בבית 😛
אני גם מקווה .. אלעדי
QUOTE (shani_bachar @ 28/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אלעד הוא פרץ תדלת בבית 😛
אני גם מקווה .. אלעדי
מה יש לך עם אלעד פרץ?!
חחחחחחחחח
😂
מקווה שלא תתאכזבי
ואני בטוחה שאת לא (:
אוווהבת אותך שניני 3>