הזוייי 😯
😮 😕 😕
וזה פעם שניה הקיץ..
פעם ראשונה בתחילת הקיץ..
אני פשוט כל דקה עם אפצ'ייייייייייי!
יאה..בחום הזה
זה טירוף!..:\
כנראה בגלל השינוים ממזגן לחום,מחום למזגן
מאמי תרגישי טוב!
שמרי על עצמך.!
שבת שלום!
מוואה 3>
גם לי זה קרה בתחילת הקייץ !!
בגלל ים
כי הייתי בים ובתוך הים היה קריר
ובחוץ חחחחחחחם .. שייוצאים מהים
אז נכנסתי ויצאתי הרבה
והתקררתי מזה
חחחחחחחחחחחחחחחח
גם התקררתי אני מהמזגן ..
שינוי של חום וקור..
לא נורא זה עובר ((:
תרגישי טוב (:
חחח מאמי אני מצוננת עם חום כבר חודש ושבוע ...
תרגישי טוב ותתנחמי שיש עוד כאלה
זה סיוט כי אמא מכריחה אותי לשתות מים חמים עם דבש ולימון..
זה ממש עוזר. אבל חםםםםםםםםםםםם!
יא חחח מאמי תרגישי טוב.
(:
חח גם לי היה לפני שבועיים ככהה
חחח זה רק בגלל השינויי חום של מזגן וחום בחוץ
תנסי להיגמל מהמזגן לתקופה של הצינון..
בגלל המזגנים האלה
תרגישי טוב מאמי
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסתבר שזה תגובה אלרגית לעונה......
כל העיינים שלי נפוחות,
אני נראת כמו בלון..
ומרגישה ממש מגעיללל..
כאילו שזה לא מספיק,
המחזור הגיע לשבוע.
וואי, ואי אפשר להבריז מהסמינריון..
אני אהיה מסכנה.. 😢
QUOTE (נאפי @ 27/07/2007) בגלל המזגנים האלה
תרגישי טוב מאמי
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
חח מבינה אותך
אני התקררתי פעמיים
ופעם אחת ממש, הייתי עם חום שבוע!! והקאות וכל זה
הכי מבאס... 😊