אמא שלי הסכימה קיצר.
אני טסה לאילת לגור עם אחותי שבועיים וחצי ..
אני לא יודעת איך אמא שלי הסכימה בכלל
אולי בגלל התקופה הקשה שעברתי עם האקס,
וגם כדי להתנקות ולשכוח זכרונות.
אוהבת אותכם אחיות ואחים.
אתגעגע רצחחחחחחחחח ..!וגם אכתוב לפעמים ..
קורלי!?
יפתי?
אני אתגעגע כל-כך!
מי עכשיו ישלח לך כל בוקר,"בוקר טוב" ?? 😛
מאמי העיקר תהני
תשכחי,
תעשי כייף
ותחזרי נקייה מזכרונות לא טובים..
ותיהי רק מאושרת!
אוהבת אותך 3>
וואוו!
תהני!!
מתי את טסה?
איזה כייף לךךך !!
תהני מלא (((:
חחח מאמי שלי תעשי חיים באילת וואוו מלא זמן חחחח.
תהני מאמי.
נתגעגע😁
יאו איזה כיף לך..!!
אני רק שבוע:I
תהני בוובו ונתגעגע
אני הולכת לשבועעע.. עם חברות והחבר
קורלי תהניי מותק הכי חשוובב
תנסי להתנקות מכל השטויות שעוברות עליך בבית
תנצלי את החופש הזה!!
גמני הולכת בשבוע הראשון עם החבר.. ואז הוא חוזר ואני נשארת
תודה לכולכן בנות
ואני טסה יום ראשוןן
רגיייייייייי אוהבת אותך אחותתתתתתתת 3> #
יהיה לי שם אייסי כנראה,
אז אל תדאגי {:
עדיין יש את שיחות הבוקר טוב שלנו [[::
כיףףףףףףף לךךךךךךךךךךךך
תהנייי מאמיי אני אתגעגע אלייך קורליי
אוהבת אותך מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני טסה לתאילנד לשבועיים וחצי 😊