יש לי תמונוותת.. אני אפתח אשכולל עם התמונות בע"ה מחר..
רק אממ.. מזמן לא העליתי כמה תמונות יחד באותה תגובה.. מישהי יכולה להזכיר לי איך עושים את זה?
ולא דרך קישורים.. אלא שייראו את התמונה בקטן ואז צריך ללחוץ עליה כדי להגדיל..
תודה :]
אממ אני חושבת שמתחת להודעה שאת שולחת יש "עיון" ושם את מוסיפה כמה שאת רוצה..
QUOTE (BeenTouchedByAnAngel @ 07/08/2007) יש לי תמונוותת.. אני אפתח אשכולל עם התמונות בע"ה מחר..
רק אממ.. מזמן לא העליתי כמה תמונות יחד באותה תגובה.. מישהי יכולה להזכיר לי איך עושים את זה?
ולא דרך קישורים.. אלא שייראו את התמונה בקטן ואז צריך ללחוץ עליה כדי להגדיל..
תודה :]
בבקשה תעלי זה נשמע מזה יפה ויש לחבר שלי יומולדת זה יעזור לי..
ליאל, אני מצליחה להוסיף שם רק תמונה אחת.. =\
פעם עשיתי כמה ביחד, אבל אני לא זוכרת איך..
מישהי יכולה להסביר לי...?
QUOTE (BeenTouchedByAnAngel @ 08/08/2007) ליאל, אני מצליחה להוסיף שם רק תמונה אחת.. =\
פעם עשיתי כמה ביחד, אבל אני לא זוכרת איך..
מישהי יכולה להסביר לי...?
אני גם לא זוכרת אבל מקסימום תעלי אחת אחת פליז זה נשמע פצצצההה
אני פותחתת אשכול חדש עם התמונוותת
כנסוו לשםם :]