הייתי אתמול במסיבת רחוב הזאת בחיפה במוריה..😊
היה ממש נחמד..
בהתחלה הגענו אני , ז'אנה(NIGHTMARE) חברה נוספת וחבר שלי והיה יבש ממש..
ולאט לאט נהיה ממש נחמד..😊
אכלתי צמר גפן מתוק..😊 ואואו כמה שניםםםםםםםםםםםםםםם חחח
ואז היו שם דיג'יים מהלונה מי שמכיר זה מועדון בחיפה..
הכי קרע אותי זה שהיה שם איש אחד שעמד עם חיוך רחב והיה לו שלט- חיוך בחינם..חחח
אז חבר לשי בא אליו לקח ממנו את השלט ובאתי חיבקתי אותו..חחח איזה פדחנים..😊
חח חבר שלי גם כן בא לאיזה שומר שם דבע כזה ענק פי 4 ממנו חח והייתה לו חולצה שכתוב עליה:
I BEAT ANOREKSIA 😊
אז והא בא לחץ לו את היד ואמר אחלה חולצה חחחחח
בקיצר היה נחמד..😊





