למה זה תמיד צריך לקרות ?!
למה כל פעם שאני מחייכת החיוך יורד כלכך מהר ?
למה אני לא יכולה להגיד שהכל טוב אצללללי ? למה ?!
כי כלום לא טווווב !!!!
אני כזאת מפגרת לפעמים . .
אווווף |:
שירקה?
את לא מפגרת מה פתאום!!
אל תגידי ככה עלייך!!..
תשמעי,
נכון החיוך לפעמים יורד מהר,
אבל זה לא סיבה פתאום להיות עצובה!
אני בטוחה שיש הרבה דברים שיביאו לך אושר~!
אני בטוחה שיש אנשים מסביב שיגרמו לך לחייך!
מאמי
רק תסתכלי על הדברים הטובים שיש לך!
הכול יעבור!
את לא יכולה באמת לדעת מה טוב ומה רע,
כי הכול בסוף לטובה!..
את תראי שבסוף הכול יהיה טוב
כמה שזה נראה לך רחוק,
רק תקווה ,
סבלנות
ואמונה בטוב!!!
אוהבתת 3>
תודה , באמת תודה ..
אני אפילו כבר לא יודעת מה טוב .. ומה רע
בא לי לבכות .. לשחרר הכל .
לא יודעת מה יש לי .. \\:
QUOTE (שירה15 @ 27/07/2007) תודה , באמת תודה ..
אני אפילו כבר לא יודעת מה טוב .. ומה רע
בא לי לבכות .. לשחרר הכל .
לא יודעת מה יש לי .. \\:
אם בא לך לבכות,תבכי
זה באמת משחרר
זה משחרר את כל מה שמרגישה בפנים
אבל גם לבכות לא צריך כל הזמן,
יש לזה גבול!
את חזקה את תראי!
רק אל תתניי לדברים להרוס אותך
אל תתני לעצב להשתלט עליך!
תיהי חזקה מזה,
כמה קשה
תחייכי
תהני
תצחקי
הכול מאהבה מתוקה!!
נכון אי-אפשר לדעת מה טוב ומה רע,
אבל הדברים,התקופות הרעות
הכול קורה,
ותמיד מתחזקים מזה!
אוהבת אותך 3>
הכול יהיה בסדר..(= מעולהההה אפילו\
איזה חמודה את !!
באמת .. הצלחת להעלות לי חיוך :]
ת ו ד ה !
ו .. ממ אפילו לבכות אני כבר לא מצליחה
אני בוכה יותר מדי על דברים כאלה ..
יכול להיות שזה יעבור עוד מעט .. יכול להיות שלא |:
אני כבר לא יהיה מופתעת מכלום בחיים האלה ..
QUOTE (שירה15 @ 27/07/2007) איזה חמודה את !!
באמת .. הצלחת להעלות לי חיוך :]
ת ו ד ה !
ו .. ממ אפילו לבכות אני כבר לא מצליחה
אני בוכה יותר מדי על דברים כאלה ..
יכול להיות שזה יעבור עוד מעט .. יכול להיות שלא |:
אני כבר לא יהיה מופתעת מכלום בחיים האלה ..
יעבור
רק תני לזה זמן,
תני לטוב להגיע!
ובאמת,כאן תמיד בשבילך!
רק חיוך שלך,
יכול לשנות הכול!!
מווואה 3>
QUOTE (רגייי @ 27/07/2007) QUOTE (שירה15 @ 27/07/2007) איזה חמודה את !!
באמת .. הצלחת להעלות לי חיוך :]
ת ו ד ה !
ו .. ממ אפילו לבכות אני כבר לא מצליחה
אני בוכה יותר מדי על דברים כאלה ..
יכול להיות שזה יעבור עוד מעט .. יכול להיות שלא |:
אני כבר לא יהיה מופתעת מכלום בחיים האלה ..
יעבור
רק תני לזה זמן,
תני לטוב להגיע!
ובאמת,כאן תמיד בשבילך!
רק חיוך שלך,
יכול לשנות הכול!!
מווואה 3>
תודה ר ב ה !
אוווהבת .
QUOTE (שירה15 @ 27/07/2007) QUOTE (רגייי @ 27/07/2007) QUOTE (שירה15 @ 27/07/2007) איזה חמודה את !!
באמת .. הצלחת להעלות לי חיוך :]
ת ו ד ה !
ו .. ממ אפילו לבכות אני כבר לא מצליחה
אני בוכה יותר מדי על דברים כאלה ..
יכול להיות שזה יעבור עוד מעט .. יכול להיות שלא |:
אני כבר לא יהיה מופתעת מכלום בחיים האלה ..
יעבור
רק תני לזה זמן,
תני לטוב להגיע!
ובאמת,כאן תמיד בשבילך!
רק חיוך שלך,
יכול לשנות הכול!!
מווואה 3>
תודה ר ב ה !
אוווהבת .
אין על מה,
באמת!!..(=
בשביל זה אני פה 😁
מאמי זאת תקופה
את תיראי שיבוא יום שתחייכי
תמיד בלי הפסקה
בחיים תמיד יש עליות וירידות
אבל תסתכלי על הטוב גם כשרע
ולא טוב לך
תהיי חזקה אם את צריכה משהו
אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה רבה מורני ..
ואני מחכה ליום הזה , הוא אף פעם לא מגיע ): ..
ובר ?
מצטערת שאת מזדהה \:
אני כל כך מזדהה איתך! ומי שמכיר אותי יודע שאני עצובה כל יום כמעט!
אם בא לך לבכות תבכי! את חייבת לשחרר מידי פעם, אבל לא בכמויות הסטריות, תשחררי קצת וקחי את עצמך בידיים,
נכון שזו תקופה קשה, אבל תאמיני לי ה-כ-ל עובר ;]
ואם את צריכה משהו אז אני פה 3>
QUOTE (shakeda @ 27/07/2007) אני כל כך מזדהה איתך! ומי שמכיר אותי יודע שאני עצובה כל יום כמעט!
אם בא לך לבכות תבכי! את חייבת לשחרר מידי פעם, אבל לא בכמויות הסטריות, תשחררי קצת וקחי את עצמך בידיים,
נכון שזו תקופה קשה, אבל תאמיני לי ה-כ-ל עובר ;]
ואם את צריכה משהו אז אני פה 3>
שיעבור כבר !!!!!!!
נמאס לי מההרגשה הזאת . .
תודה 3>
הוא יגיע אם רק קצת תהיי חיובית
אופטימית ותאמיני בו
את תיראי שהוא יגיע מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*