שונאת הכל.
שונאת את כולם.
ושונאת לחיות.
דיי. שיגמר כבר כל הסבל הזה.
כלום כבר לא שווה את זה.
בבקשה אל תגיבו- יהיה טוב או תחשבי שיש אחרים שרע להם יותר.
זה לא מעודד וזה רק מדכא.
-פריקה- 😢
את תיראי שהכל יסתדר
וגם אם כואב לך לשמוע
זה הדבר הכי נכון בעולם
ברגע שזה יגיע את תביני את הכל
תרימי את הראש ואל תתני לזה לשבור אותך
תדעי להתמודד ולהמשיך הלאה
גם כשרע תמיד הטוב קיים ונמצא
רק תתני לעצמך את האפשרות לראות אותו
תהיי חזקה הכל יסתדר מבטיחה לך
אוהבת אותך המון אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^ כבר שבר אותי.
נמאס לי לנסות להתמודד.
גם ככה זה לא עובד.
לפעמים אני חושבת שאנחנו בתיאטרון בובות של ה',
והוא פשוט מוציא עצבים לפעמים,
ואז ההצגה שלו משתבשת.
ואנשים סובלים בגלל זה.