תתחדש 😊
דומה טיפה לשלי
זה מסך מגע?..
QUOTE (שמאוהבת @ 27/07/2007) תתחדש 😊
דומה טיפה לשלי
זה מסך מגע?..
כן...אם נותנים נגיעה קטנה זה לחצן אחד לחיצה כמו מקש רגיל כפתור שני...
הא נחמד =]
אבל אין כמו שלי 😛
QUOTE (שמאוהבת @ 27/07/2007) הא נחמד =]
אבל אין כמו שלי 😛
מה יש לך? 😕