מה הספקתם לעשות בחופש?
ספרו XD
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אמ..לא משהו מיוחד
לונה פארק.
ימית אלפיםם.
יציאה עם חברות.
וכול מיני שטויות חחח😛
לנוחח!!
פעם ראשונה באיזה 5 שנים.
עד השנה, כל חופש,
עבדתי כאופרית של תיירים.
זה איזה 5 שבועות רצוף בחופש,
לישון איתם והכל.
רק כמה ימים בבית..
מתיש, כסף טוב.
השנה- חופש ראשון😊
הספקתי הרבה ובדרך
להיות עצובה ולסבול תקופה קשה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא הרבה..
חחחח חופש מבוזבז..
ממ... בריכה הרבה.. עוד מעט אילתת
חברותתת
סרטט
פניםם
מסיבות
הכרתי ילדים חדשים
נפרדתי מחברר
ואי
עבר חודש
והאמת!?
לא הפסקתי כלום
רק לנוח חח..
גם טוב 😊
וואי מלאאא דווקא :]
אני יוצאת כל יום בערך,
הייתי בים, בריכה..
ישנתי מלא אצל חברות, וישנו אצלי..
יום ראשון אני יוצאת לטיול של 3 ימים..
הייתי בסופרלנד..
הייתי בקניונים.. קיצר חופש כיףףףףףף :]
שימשיך להיות ככה, הלוואי שלא ייגמר חחח
ע ב ו ד ה
ולונה פארק חיחיחיי
ימית 2000
עוד מעט אילת;]]]]]]]
חברים
עבודה
משפחה
צריך עוד משו?@
חול...
לונה פארק
חברים
ים בריכה
קניונים
סרטים
עוד שבועיים אילת עם חברות ואז עם החבר
תאמת?
שעד עכשיו לא היה לי כל כך חופש.. בגרויות ופולין והכנה וזה
עכשיו מתחיל החופש האמיתיייייייייייייייייייייייי