אניייייי (:
תעשי ארוחת לילה P:
כמוני 😊
תצטטטררפי לחינגה נשממממה😊
חעחחעחחעחע
יאאלללהה, מי פותח שולחןן?? 😊
מוזיקה- עלללי 😊
חחחחח
החגיגה כבר נגמרת
הספקתי לאכול
והרררבה (: יאאאאמי P:
תשאל את ליפז כמה XD
ואנחנו פותחים עוד אשכול ספאם \:
QUOTE (_קרנוש_ @ 26/07/2007) חחחחח
החגיגה כבר נגמרת
הספקתי לאכול
והרררבה (: יאאאאמי P:
תשאל את ליפז כמה XD
ואנחנו פותחים עוד אשכול ספאם \:
חחחחחחחחחחחחח ישמנה 😂 😛 😁
העיקר שזה יאמי בשבילך 😁 😛
הודעת ספאם ננעל!
תקראי בבקשה את חוקי הפורום!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*