יותר לא אשבר בסתיו
כבר מנוסה וכבר יודעת
אני אצחק לו בפניו.
אני אביט בו אדישה
ואחייך ללא בושה
כאילו שאיני זוכרת.
לא לא זה לא קשה
שרק יבוא אני אגיד לו ש-
אני יוצאת מן הסיפור הזה
הסתיו הוא בשבילי משחק
לא לא זה לא קשה
שרק יבוא אני אגיד לו ש-
אני יוצאת מן הסיפור הזה
ומתחילה מ ה ת ח ל ה
מהיום אני נישבעת...!!!!!!
אל תישבעי בדבר כזה מאמי
כי זה לא תלוי בך
לפעמים הכל מתפרץ ונשברים
זה טבע החיים אבל את תקומי ותהיי חזקה
בזה את כן יכולה להישבע
אוהבת אותך וגאה בך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
=(
בואי נישבע ביחד?!
מאמי, תשדלי להיות חזקה!!!!
שיהיה לךך רק טוב !
המון !
אוהבת !
בוובי להישבע זה לא פיתרון
אני נורא שמחה שאת מחליטה להתחיל מחדש
אבל אסור להישבע על משהו שקשור לאהבה לדעתי...
QUOTE (שנששן @ 27/07/2007) =(
בואי נישבע ביחד?!
מאמי, תשדלי להיות חזקה!!!!
שיהיה לךך רק טוב !
המון !
אוהבת !
😕
איזה שיר זה?
לאלאלא אני חייבת להבטיח לעצמי, אני חייבת לעמוד בזה הפעם
כי כבר החלטתי את זה כ"כ הרבה פעמים ולא עשיתי כלום.
פשוט חייבת כי אני מרגישה שאני מתחילה להשתגע,
זה לא נורמלי מה שקורה לי כבררר...
כריס "מתחילה מהתחלה"-מנגו
תודה לכולכם (:
כמו שהוא תמיד היה אומר לי - "כבר טוב, אבל יהיה עוד יותר.."
תודה בובי (:
QUOTE (נאפי @ 27/07/2007) אל תישבעי בדבר כזה מאמי
כי זה לא תלוי בך
לפעמים הכל מתפרץ ונשברים
זה טבע החיים אבל את תקומי ותהיי חזקה
בזה את כן יכולה להישבע
אוהבת אותך וגאה בך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
..