לא את לא יכולה להביא כל פלאפון את צריכה את הפלאפון שהזמנת ממנו...
^
פאק מה זה השטויות האלה להביא איתי כרטיס אשראי של אבא שלי למשך שלושה ימים בכינרת כדיי שיגנבו לי אותו ?
זה נשמע ממש ממש לא הגיוני ..
הריי הכסף יורד לך מהחשבון של הטלפון שהזמנת ממנו... אז זה לא הגיוני בטח יתנו לנו חשבונית למי שמזמין ומציגים את הפלאפון
יש להם רישומים בטוח
אבל אין מצב להביא כרטיס אשראי
מה ?
את מזמינה מראש הכסף כבר ירד לא צריך כרטיס אשראי לשם...
וד"א- שמעתי שהשנה צריך לנסוע או לאיזה מקום שהם קבעו בתל אביב לקחת את הכרטיסים משם,
או ללכת לחנות של סלקום באחת הערים בארץ לקחת אותם , אי אפשר לקבל אותם במקום עצמו.[ בכנרת ]
נו מה הבעייה ללכת לקניון הקרוב לקחת מסלקום את הכרטיסים ?!
תקשיבו רגע.. אתן סתם מתווכחות..
מה שאני מתכוונת הוא:
לדוד שלי יש פלאפונים של סלקום, עכשיו אפשר להזמין ב-3 דרכים: אינטרנט, שיחה סלולרית
מקפיצה......................
לא הבנתי כ"כ מה את שואלת
אבל שמעי , את מתקשרת מזמינה כרטיס אומרת את המספר פלא'
וזה כבר יורד לבד מהחשבון
ככה אני הבנתי
לי יש פלא' של חברת פלאפון
ויש כממה שעשו ככה
על משהו שחבר שלו יש לו סלקום
זה אפשרי
אם זאתי הייתה השאלה . .
חברות שלי נסעו לת"א וקנו משם
אני חושבת שהם קיבלו את הכרטיסים ביד...
אופס איזו הקפצה של חודש חח
אני נווווווסעת כנראה 😊
והזמנתי דרך האיטנרנט וגם לי אמרו להביא תכרטיס אשראי
ואני מפחדת ללכת איתו שלושה ימים שם
למה הם צריכים אותו בכלל???
הרי כבר שילמתי