מחר אהובי חוזר מהצבא ואנחנו הולכים לשבת לשיחה מעמיקה ולהבהיר כמה עניינים בינינו.. 😊
כפרהה עליוו אין אני מטורפת עליווווווווו
ואתכם??? אני בכלל אוהבת!!!
חיים יפיםם מואהה
(פריקה ראשונה שלי פה.. שמחה שהיא פריקה טובה!) 🙄
חחח אני שמחה בשבילך יפה שלי
הלוואי הכל יצא טוב בינכם אוההבת אותך
חנו'ש?
בהצלחה מתוקה!!
מקווה שהשיחה תעזור והכול יהיהמעולה!!
תההההנווווו 😁
בהצלחהה מתוקה שלי!!
בטוחה שהכול יסתדר על הצד הטוב ביותר
אוהבת.
QUOTE חחח אני שמחה בשבילך יפה שלי
הלוואי הכל יצא טוב בינכם אוההבת אותך
תודה מאמיי שלייי
איזה חתימהה.. בלי עין הרע.. 555
QUOTE
חנו'ש?
בהצלחה מתוקה!!
מקווה שהשיחה תעזור והכול יהיהמעולה!!
תההההנווווו
רגי, יפה שלי תודההה 😊
תודה לכולם, אתם כ"כ מקסימים...
אוהבת אתכם כ"כככככככככככככככככככככככ
שבת שלום ומבורכת שתהיה לכווווווולנו 😊
ומלאה באהבה
^^ חחח משום מה ידעתי שתכתוב את זה..! חחח
(אחלה תגובה במקושרים ד"א, תודה)
מקווה שיסתדר בינכם מאמי:]
^^ תודה יפה שלי
כמה כיף להיכנס לכאן ולראות פרגון יא אללה 😊
QUOTE (חנושמאוהבת @ 26/07/2007) ^^ חחח משום מה ידעתי שתכתוב את זה..! חחח
(אחלה תגובה במקושרים ד"א, תודה)
זה כי אנחנו משדרים על אותו גל 😉
חחחחחח 😂
וואלה.. לא זוכר שהגבתי לך, אבל שמח שאהבת 😊 😂 😁
סניליות.... איי איי, הגיל!!! 😂
שמחה בשבילך (:
מקווה שהכל ביינכם יסתדר
שבת שלום גם לך מאמייי 😊
בת כמה את?
יפפפפפה שלי איזה יוופי - איך אני שמחה בשבילך[:
הלוואי והכל יסתדר כמו שאת רוצה ויהיה מושלם 😊 אוהבת אוותך 3>
QUOTE זה כי אנחנו משדרים על אותו גל
חחחחחח
וואלה.. לא זוכר שהגבתי לך, אבל שמח שאהבת
סניליות.... איי איי, הגיל!!!
אין בעיה אושרי ככה אתה שוכח אותי?!
QUOTE
שמחה בשבילך (:
מקווה שהכל ביינכם יסתדר
שבת שלום גם לך מאמייי
בת כמה את?
תודה מאמי אני בת 18 עוד חודשיים בערך
QUOTE יפפפפפה שלי איזה יוופי - איך אני שמחה בשבילך[:
הלוואי והכל יסתדר כמו שאת רוצה ויהיה מושלם אוהבת אוותך 3>
אוהבת אותך אהובתי דברי איתי תחברי כבר למסן!! התגעגעתיייי