זה לילה שחור
בלי ענן , נקי כמו מסך
מצוחצח , מבצבץ לו כוכב
שמאיר כמו פנס
נקודה רחוקה מאירה נראיית כמו סיכה
רחוקה , מסמלמת שיש
עוד סיכוי לתקווה
פתאום הכוכב מתעורר מתחזק ומאיר
מסנוור, הוא ונוסע , מתקרב ושולח אור קטן
הכוכב הגיבור מנסה להאיר אותי
זה לא סתם כוכב רגיל
זה לא סתם כוכב זהיר
פתאום מתקרב, ממהר
עוד צעד קטן, הוא אומר
הוא לא מסתובב לא , לא מתאכזב לא, הוא קרב
והאור שפוגע פתאום מסמל לי שביל
מתחזק ופותח מסלול של כוכב זהיר..
השמיים והמים נפתחים
בינתיים הכוכב אליי מאיר.......
עכשיו זה ברור וסגור,
זה לא סתם כוכב , מאוכזב
הוא יודע לפתוח לשלוח את האור
חברה אמיתית זה דבר שלא מוותרים עלייו בחיים!!!!
זה דבר שתמיד נשאר!!!! למרות הככככככל ..
הסיבה לאושר 😁
מאחלת לכל אחד ואחת חבר\ה אמיתית!! 😊
מורן אני שמחה שאת מאושרת!
מגיע לך חברה אמתית!!..(=
אוהבת אותך 3>
QUOTE (morand @ 26/07/2007) זה לילה שחור
בלי ענן , נקי כמו מסך
מצוחצח , מבצבץ לו כוכב
שמאיר כמו פנס
נקודה רחוקה מאירה נראיית כמו סיכה
רחוקה , מסמלמת שיש
עוד סיכוי לתקווה
פתאום הכוכב מתעורר מתחזק ומאיר
מסנוור, הוא ונוסע , מתקרב ושולח אור קטן
הכוכב הגיבור מנסה להאיר אותי
זה לא סתם כוכב רגיל
זה לא סתם כוכב זהיר
פתאום מתקרב, ממהר
עוד צעד קטן, הוא אומר
הוא לא מסתובב לא , לא מתאכזב לא, הוא קרב
והאור שפוגע פתאום מסמל לי שביל
מתחזק ופותח מסלול של כוכב זהיר..
השמיים והמים נפתחים
בינתיים הכוכב אליי מאיר.......
עכשיו זה ברור וסגור,
זה לא סתם כוכב , מאוכזב
הוא יודע לפתוח לשלוח את האור
חברה אמיתית זה דבר שלא מוותרים עלייו בחיים!!!!
זה דבר שתמיד נשאר!!!! למרות הככככככל ..
הסיבה לאושר 😁
מאחלת לכל אחד ואחת חבר\ה אמיתית!! 😊
אני כל כך מסכימה איתך!!
ושמחה שאת שמחה =)))
הכי מסכימה 😊
שמחה בשבילך יפתי 😊
QUOTE (hofit189 @ 26/07/2007) הכי מסכימה 😊
שמחה בשבילך יפתי 😊
😁
מורנו'ש כל כך כיף לראות אותך
מאושרת אני מאושרת בשבילך
ואוהבת אותך הכי בעולם נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואאו
גם לי יש חברה אמיתית שאני חולההההההה עליה הכי בעולם
QUOTE (נאפי @ 27/07/2007) מורנו'ש כל כך כיף לראות אותך
מאושרת אני מאושרת בשבילך
ואוהבת אותך הכי בעולם נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבתתת