אני יודעת שהוא עובר תקופה, אבל דיי, נמאס לי! גמאני עוברת!
אני מרגישה ממש שהוא מנצל אותי. כשטוב לו- הוא איתי, כשלא טוב לו- הוא מוצא לו חברה הכי טובה אחרת.
ומה עם כשלי רע?! זה לא אכפת לו!
נמאס לי ממנו לגמרי. חבל שזה ככה, אבל שיהיה. הוא בחר בזה.
ואם הוא מעוניין שנמשיך להיות קרובים כמו שהיינו עד לא מזמן- הוא צריך להתחיל לשנות את זה עכשיו.
כי אני עם הזמן מתרחקת גם. אני לא נשארת במקום ומחכה לו כמו סתומה.
וממש עצוב שהוא לא יודע שומדבר עלי. זה ממש ממש עצוב..
בהתחשב בזה שפעם הוא היה חבר הכי טוב שלי ועכשיו במקרה הטוב הוא שם לב שאני בבית.
פעם כשהיה לי רע, לא הייתי צריכה להגיד לו כדי לקבל חיבוק, וכדי שהוא ירגיע אותי.
עכשיו, יכול להתנוסס שלט מולו שאומר שרע לי, והוא לא ישים לב.
אגב, מי שלא יודעת- זה אח שלי. החבר הכי טוב. לשעבר.
בר מאמי תביני אותו שהוא עובר
תקופה קשה נכון שהוא לא מתנהג
בסדר ושזה לא בסדר ויפה מצידו
אבל אין ברירה ואין מה לעשות
את צריכה להיות שם בשבילו
במיוחד עכשיו כשהוא באמת צריך אותך
אני בטוחה שהוא יבין כמה הוא פוגע בך בסוף
ותגידי לו את זה נסיכה
תדברי איתו ותגידי לו פשוט הכל
ואת יודעת שאני תמיד פה בשבילך
לכל מה שאת צריכה
אוהבת אותך יפה שלי מואהההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ניסיתי לדבר. הדפוק הזה, לא אכפת לו.
כל פעם שיש לו בעיה, הוא מוצא לו חברה הכי טובה חדשה שתעודד ותעזור לו,
ואותי הוא זורק לכל הרוחות.
הפעם זו מישי בת 19, שעושה שירות לאומי בישוב.
ועכשיו היא מנסה לדבר איתי. וזה כ"כ מעצבןןן!! ואני פשוט מוציאה עליה את כל העצבים!
אוףףף!! היא לא מבינה שהיא רק מזיקה?!
שזה שהיא נמצאת פה כמעט 5-6 ימים בשבוע, לפחות 16 שעות ביממה, רק מזיק לקשר שלנו?! אוףףף!!
אני: יופי, והוא שכח שהיינו חברים הכי טובים?! הוא חייב ללכת לדבר ולפרוק לך הכל?! הוא לא יכול לדבר איתי על זה כמו פעם?! כל פעם שקורה לו משו, הוא חייב למצוא מישי מחוץ למשפחה כדי לספר לה הכל. הוא לא יכול פשוט לדבר איתי?! הוא פשוט זורק אותי לכל הרוחות ומוצא לו את החברות שלו!
היא: הוא אמר שהוא לא מספיק מרגיש בנוח...
אני: טוב, שיהיה. נמאס לי ממנו. הוא אפילו לא מבין כמה שאני אוהבת אותו וכמה אכפת לי! אין לו מושג! אבל תכלס, הוא לא שווה את זה! ולא מגיע לו את האהבה וההערכה שיש לי כלפיו!! פשוט לא מגיע לו! שילך. שימצא את החברות שלו. אני לא רוצה לשמוע על זה יותר.
היא: טוב.. אני רק רוצה להגיד לך שהוא ממש ממש אוהב אותך!!! את כולכן! הוא אומר לי את זה מלא את לא מבינה עד כמה!
אני: יופי. שיתחיל להראות את זה. ושיפסיק לברוח אליך כל הזמן ולברוח ממני! אני באמת כבר מתחילה לשנוא אתכם על זה. פשוט ככה. אני פשוט מרגישה שאת לוקחת לי את שי. ושהוא בכלל לא מעוניין בקשר שלנו. ואני כבר לא הולכת לנסות להשקיע בו ולחפש את הפרצה להגיע אליו. כי זה פשוט לא שווה את זה.
את צריכה להגיד לו את זה !!
תגידי לו בדיוק מה שאמרת עכשיו ... ואם זה קשה להגיד .. אז תכתבי מכתב ..
ואם לא יהיה אכפת לו ..... אז הוא סתם .. אין מה לעשות ..
שמעי לפי דעתי תגידי לו...כאילו דברי איתו...אם הוא באמת חשוב לך תגידי לו כל מה שאת חושבת ומרגישה,כי בסוף את תתפוצצי וזה יהיה יותר גרוע..
התפוצצתי כבר.
למזלו לא עליו.