מקודם הלכתי ברחוב ופתאום איזה אחד בן 20 בערך עצר אותי ושאל אים אני רוצה עבודה ,
אז אמרתי לו שכן והוא אמר שאני יעבוד אצלו בלחלק פלאיריים אז סבבה הוא שאל בת כמה אני ,
וביקש את הפלאפון שלי . ולפני דקה הוא התקשר אלי [ ממספר חסוי ! ] ושאל אותי מלא שאלות
כמו איפה אני גרה , איפה אני לומדת , וכו' וכמובן שלא אמרתי לו את הכתובת האמיתית..
ואז הוא שאל אותי "אהה תגידי יש לך חבר ?" אז אמרתי לו "וואלה כן.." אז הוא אמר "יאא איזה פיספוסס"
ואז הוא שאל אותי כל מיני דברים על ההורים שלי ולא יודעת על מה..
זה ניראה לכם בטוח לעבוד איתו?
אני מפחדת מרוב שיש היום מקרים של אונס..
ועוד משהו ששאלתי אותו אם אפשר להביא חברה הוא אמר שבנתיים לא כי יש לו מספיק עובדים !
מה אתם אומרים?
מיצטערת על החפירה הייתי חייבת לספר למישהו.. 😁
לא יודעת..
זה נראה לי חשוד..
תדברי עם ההורים שלך...
ובינתיים לייתר ביטחון אל תביאי לו פרטים אישיים...
נראה מוזר כל הקטע הזה..
אבל שמעי יכול להיות שבאמת הוא מחפש עובדת אחת..
אזז עדיף שתשאלי אותו מה העבודה דורשת וכו'.
צריך לבדוק אם הבנאדם אמין..
זה מסוכן היום !
תיזהרי !
שמרי על עצמך
מאממי
בדרך כלל זה לא הכי מעניין מנהל לדעת פרטיים אישיים שלך
ואינטימיים כמו חבר וכדומה
לדעתי,
כמה שאת צריכה עבודה וזה,
תוותרי על זה,
באמת נשמע חשוד
אולי פשוט תלכי עם אחד ההורים שלך, למקום העבודה הזה
כדי להיות מוגנת ליתר בטחון
וכמובן ספרי להורים שלך!..
תשמרי על עצמך
כמה שצריך עבודה בימים האלה,
יש סכנות מסביב
בהצלחה 3>
QUOTE (שנששן @ 26/07/2007) לא יודעת..
זה נראה לי חשוד..
תדברי עם ההורים שלך...
ובינתיים לייתר ביטחון אל תביאי לו פרטים אישיים...
נראה מוזר כל הקטע הזה..
אבל שמעי יכול להיות שבאמת הוא מחפש עובדת אחת..
אזז עדיף שתשאלי אותו מה העבודה דורשת וכו'.
צריך לבדוק אם הבנאדם אמין..
זה מסוכן היום !
תיזהרי !
שמרי על עצמך
..
איך נתת לסתם אדם ברחוב את המספר שלך?!
זה ממש מסוכן מי הוא בכלל
שהוא שואל על חבר ועל הורים?!
נסחף קצת הייתי אומרת
אל תיקחי את הסיכון ותתרחקי מזה כמה שיותר מהר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/07/2007) איך נתת לסתם אדם ברחוב את המספר שלך?!
זה ממש מסוכן מי הוא בכלל
שהוא שואל על חבר ועל הורים?!
נסחף קצת הייתי אומרת
אל תיקחי את הסיכון ותתרחקי מזה כמה שיותר מהר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😨 ממש עם נאפי.
מזל שלא הבאת עוד את הכתובתת
QUOTE (Asaf_my_life @ 26/07/2007) QUOTE (נאפי @ 26/07/2007) איך נתת לסתם אדם ברחוב את המספר שלך?!
זה ממש מסוכן מי הוא בכלל
שהוא שואל על חבר ועל הורים?!
נסחף קצת הייתי אומרת
אל תיקחי את הסיכון ותתרחקי מזה כמה שיותר מהר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😨 ממש עם נאפי.
מזל שלא הבאת עוד את הכתובתת
איתן
מאמי כמה שאת צרכיה את העבודה הזאת-וותרי על זה!
הוא יותר מידי חשוד ומוזרררר....
להבא.. אל תתני לאנשים ככה ברחוב את הפלא שלך
ולדעתי הוא סתם ניסה להתחיל איתך.. ובסוף את תבואי למקום שהוא אמר לך לעבוד
ובכלל לא תהיה שם עבודה.. רק הוא והוא בטח ינסה לעשות משו איתך
אל תעני יותר למספרים חסומים בזמן הקרוב
מאמי אל תלכי על זה זה נשמע יותר מדי מוזר..
עזבי אותך מה חסר היום מפגרים..?@!
את תמימה לגמרי \:
בנאדם נורמלי לא מוצא בנות ברחוב שיעבדו אצלללו ....
מה המשכת בכלל ת'שיחה !?
אומרים - לא תודה ... ביי !
מצטערת שאני קצת תוקפנית
אבל תלמדי להבבא ...
הרי בעצמך הבאת את כל הסימנים 'המקדימים'
או שלא תקראי לזה
לאוווונס ... הטרדה . מה שתרצי ..