בעע.. תכף הולכת לאזכרה של בן דוד שלי 😢
שניפטר לפני שנה.. =\ הוא היה בן 22 כולה מסכן...😢
הבנאדם הכי טוב שיש למה ככה ה' עושה 😢😢😢😢
בטח יהיה שם מזה קשה האווירה לא טובה בכלל..
ועוד לי ולאבא יהיה קשה רצחח!! (לא חסר סיבות אם לא הבנתם)
אמא לא באה קשה לה עם זה 😢
קיצר נקווה לטוב.. 😢
יא מאמי משתפתת בצערך.
מצטערת😢
וככהה זה ה' לוקח רק את הטובים
הוא תמיד אבל תמיד איתכם בלב.
תהיי חזקה יפה שלי.
אוהבת אותך מלא.
וכן נקווה לטוב ויהיה טוב.
😢
נשמה שלי אני מבינה כמה זה קשה לך !
זה ממש לא פשוט..
אבל ככה זה דרך החיים..
ה' רוצה שלאנשים הטובים בעולם הזה יהיה טוב..
והוא לוקח אותם למעלה..
לצידו..=\\
את צריכה להיות חזקה !
בשביל אבא ובשביל עצמך !!
משתתפת בצערך מאמי=[[
יהיה טוב !
אוהבתתתתתתת !
חיבוקק דובבבב ענקיי=]
חופית תיהי חזקה מאמי!
תתמכי באבא ואימא
כמה שגם לך קשה!
הם צריכים את העידוד הזה
אפילו בחיבוק מלא אהבה!
משתתפת בצערך!
אוהבת אותך!3>
מאמי זה טבע העולם
מבינה את הכאב שלך במיוחד
תהיי חזקה הכל יהיה בסדר
הוא שומר עלייך מלמעלה
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מתוקה שלי,
אני משתתפת בצערך.. 😢
אני מבינה כמה זה קשה לאבד דוד (גם אני איבדתי דודה לפני כ-6 שנים)
ועד היום כואב לי הלב ברמות מטורפות. אני כל כך מתגעגעת אליה.
חבל שלה' יש הרגל לקחת את האנשים הכי טובים ומדהימים איתו..😢
ההצעה הכי טובה שאני יכולה לתת לך יפה שלי זה להיות חזקה.
תקחי את עצמך בידיים ותהיי חזקה למען עצמך, למען משפחתך ובמיוחד למען אימך.
אני יודעת שזה קשה אבל את חייבת..החיים ממשיכים.
ואני מבטיחה לך שלמרות שהוא לא פה איתך, הוא מסתכל עלייך מלמעלה.
כל יום, כל לילה, כל דקה..
מתבונן עלייך, מגן עלייך, אוהב אותך, ועוזר לך בכל צרה.
תחייכי יפה שלי, הוא לא היה רוצה שתהיי עצובה. הוא היה רוצה לראות את עייניך זוהרות
עם חיוך ענקי על פנייך נהנת מהחיים שלך.
תזכרי שאני אוהבת אותך המון..ואני תמיד פה בשבילך אם את רק צריכה.
שולחת לך חיבוק דובי ענקי ומיליון נשיקות..
מואההההה
בנות אני אוהבת אתכם באמת תוד
אוהבת כל אחת מכם..
וליאורה את מדהימה אם התגובות שלך אוהבת אותך
משתתפת בצערך יפה שלי כל מה שתצטרכי אני פה בשבילך. יש לך את האי סי שלי..
מה קרה לו? ממה הוא נפטר כ"כ צעיר?!
חיים לא הוגנים 😢
מבין אותך כ"כ..
הרגע חזרתי מאזכרה לסבא.
לא הכרתי אותו, אבל עכשיו כשכול הדודים יישבו
התחילו לספר עליו.. וכ"כ הצטערתי על זה שלא ייצא לי להכיר אותו.
אלוהים קוטף רק את הטובים.. :\