תודה!!!
ואני לא צריכה להסביר על מה.
אבל תודה!
למרות שאתה חושב שאני מגזימה,
אתה עדיין עוזר..
ופשוט תודה על זה!!
יא'דפוק שלי 😁
פשוט מפגר.. חח
אוהבת אותך,
באמת!!
כ"כ!!
נ.ב.
מצטערת אם אתה לא אוהב שפתחתי אשכול,
אז סורי.
פשוט לא ידעתי איך לומר לך תודה..
חמודה בר!
כל הכבוד לך!
רק מי זה הילד הכי מדהים בפורום!?
את יכולה לשתף!?..
הילד המדהים בפורום!?..היא יכולה לשתף!?.. 😊
חמודה=]]
חחחח
ממש מקסימה !
לא יודעת אם הוא רוצה שתדעו מי הוא...
חחח אם הוא ירצה, הוא יגיד.
לא יודעת על מי מדובר
אבל כל מי שפה באתר מדהים
אוהבת אותך ברו'ש שלי
הכי בעולם מואההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^ צודקת.
אבל היום יש מישו ספציפי שהוא אקסטרא מיוחד.
חחח ואת תמיד האקסטרא מיוחדת שלי😊
QUOTE (hofit189 @ 26/07/2007) איזה מתוקה😊
אלעד?! 😕
חופית זכית בחופשה על חשבון לאבסייט לאילת מיום ראשון עד סוף החופש הבא!!!
לפרטים פני לנהיר...
בר, את מדהימה!!!!!
את ילדה מדהימה ומיוחדת והשעה 1:13 ואין לי כל כך כוח לחפור....אבל את יודעת מה את שווה בעיניי!
תודה לך על הנושא המרגש הזה😊
😁
חעחעחעח
עוד לפי שנכנסתי
ידעתי שמדובר באלעד 😁