חחחחחחח אהבתייי
נשמע מגניב...
חחחחחחחחחח איזה קטלני אני מת לעבוד בעבודות כאלה זה תענוג😊
QUOTE (pelad1 @ 26/07/2007) חחחחחחחחחח איזה קטלני אני מת לעבוד בעבודות כאלה זה תענוג😊
😊 אשככרה ...
היוםם היינו בירושליםםם...בתחנת אוטובוס.
יאו היה ענק!
1500 אקסים חילקנו!! כמה לקחתי הביתה חח 😊
אפילו כמה תיירים הצלטמו איתנוו חחח כי אנחנו מחופשות!
שבת שלום אנשיםם מואה
ואיי אימלה איזה עבודה כייפית
חחחחחחחחחחחחחחחחח גדול 😁
אהבתי
חחחחחחחחחחחחחחחחחח גם בתחנה אצלנו היה את זהההה
נפלתי מצחוקקקקקקקקק
חזק!!!
בהצלחה לךךך