אז ככה ..לחברה הכי טובה שלי יש יום הולדת 17 עוד שבועיים
ואין לי שמץ מה לקנות מה לעשות..והערכות האלה לא יודעת אני לא ממש אוהבת אז אל תגידו לי בבקשה סתכלי בנעוצים..
למישו יש רעינות??פליזז
כותרות עם "דחוף" "כנסו" "פליז" וכדומה אסורות!!!
הפעם ערכתי! תקראי בבקשה את חוקי הפורום!
לגבי הבקשה מאמי את יכולה להכין
לה לוח שעם זה מדהיםםםם
או תיבת אוצר או לקנות לה סט
טיפוח נגיד שמנים קרמים בוקסרים חזייה
וכ"ו...
או שאת יכולה לקנות לה מראה יפה לחדר עם חריטה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אולי אלבום חברות?? לא אהבת?
אני האמת עם מורן.. תקני לה סט יפה של תחתון וחזיה.. או שאם יש משהו שהיא ממש צריכה או רוצה תקני לה אותו..
אפילו בגדים את יכולה להביא לה, כל בת אוהבת בגדים!!
סט תחתון וחזייה,חולצה,בושם,לוח שעם מעוצב,שעון עם תמונה שלכם וחריטה,סט טיפוח,סט איפור..
כמה את רוצה להשקיע?