לא יודעת אם זה קשור לפה אבל אני מאושרת ובא לי לשתףף=]
יום ראשון אני סופסוף הולכת לעשות נזם באף=]
איזההה כיףףף חיחיח חלום חיייי
ד"א רציתי לומר שתאם אחלה פורום מתה עליכם
ובמיוחד על סופוש 😁
חמודהה...(=
שמחה בשבילך!
ותיהי מאושרת גם בלי קשר לנזם באף 😊
שמרי על האף
ועל הנזם.. 😊
היה לי 3 שנים הורדתי ויש לי סימןן מעפן כזה בעע
שמחה בשבילך (:
שתמיד תהיי מאושרת
יא מאמי שמחה בשבילך חיחיחיחחי😛
חחח איזה חמודה😊
שיהיה בהצלחה עם הנזם
חח שמחה בשבילך מאמי !!
שיהיה בהצלחה=] חעחעחח
אוהבת 3>
ושתמיד תהיי מאושרת !
אני הכי מאושרת בעולם בשבילך מאמי
מעכשיו תתחדשי חח😉
שתמיד תהיי שמחה מגיע לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שתמיד תיהי מאושרת ועם חיוך ענקייי על הפניםםםם בעזרת ה' =))))
QUOTE (15PrInCeSs @ 26/07/2007) היה לי 3 שנים הורדתי ויש לי סימןן מעפן כזה בעע
חח גם לי יש
מין חתך...
חחחחחחחחחחחחחח
חולה על האנשים האלה שהדברים הכי קטנים עושים אותם מאושרים!
שתמיד תהיה מאושרת!!
אוהבת.
חחח יפההה מאמיי... בהצלחה! ותקפידי לחטא אותו
כבר יש לי שנתיים ואני מתה עליו 😊
תודה מתוקותת שלייייייייי=]
מואהה
בכיףף מדהימה שלי
שתישארי כך תמיד !!!