אין לך אין לך מקום
אין לך אין לך כבר כוח
גם לא לראות
גם לא למרוד עוד
אין לך אין לך מקום
אין לך אין לך כבר כוח
גם לא לשרוד
גם לא למרוד עוד
אין לי כבר כוח ,
כל הגוף כואב לי ,
והדמעות לא עוזבות אותי
אני לא מצליחה לצאת מהדיכאון הזה
איפה הן שיעזרו לי ?
קשה לי אני רק רוצה לעוף מפה
נראה לי אני יחפש טרמפ ויסע רחוק מפה
וכל מי שמנסה לעודד זה לא עוזר כי כואבב לי 😢
(ואתת חשבתי שאת חברה אבל כנראה טעיתי )
😢
אני לא ינסה לעודד..
אבל מתוקה שלי,
רק שתדעי שאני ממש אוהבת אותךך!!
ממש ממש!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 26/07/2007) מה קרה מאמי?😢
זה קשור לאשכול הקודם 😢
אושר שלייי,
די עם העצב, לא אוהבת שאת עצובה.
אוהבת אותך המוניםםםםם.
דברי איתי בערב יפתי.
3>3>
לא יכולה לידורי זה לא עוזב אותי
לפעמים האנשים שאתה הכי מצפה
מהם לטוב ולעזרה עוזבים אותך
דווקא ברגעים ובתקופות שאתה הכי זקוק להם
אבל יש לך אותנו ויש לך חברות נוספות
ומשפחה ותמיד נהיה איתך
כל דבר שאת צריכה אני פה
תהיי חזקה התקופה הזאת תעבור
אבל תעזרי לעצמך לצאת ממנה
תחשבי חיובי ותיראי את הטוב בין כל הרע
גם כשרע יש טוב הוא לא נמחק...
אז תהיי אופטימית עם תקווה
תאמיני שיהיה טוב והטוב הזה יגיע מבטיחה לך
זה רק עניין של זמן
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא אשמתי שאת מרחיקה אותי ממך
ועל שטויות
QUOTE (נאפי @ 26/07/2007) לפעמים האנשים שאתה הכי מצפה
מהם לטוב ולעזרה עוזבים אותך
דווקא ברגעים ובתקופות שאתה הכי זקוק להם
אבל יש לך אותנו ויש לך חברות נוספות
ומשפחה ותמיד נהיה איתך
כל דבר שאת צריכה אני פה
תהיי חזקה התקופה הזאת תעבור
אבל תעזרי לעצמך לצאת ממנה
תחשבי חיובי ותיראי את הטוב בין כל הרע
גם כשרע יש טוב הוא לא נמחק...
אז תהיי אופטימית עם תקווה
תאמיני שיהיה טוב והטוב הזה יגיע מבטיחה לך
זה רק עניין של זמן
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מורני
QUOTE (chen-daskal @ 26/07/2007) לא אשמתי שאת מרחיקה אותי ממך
ועל שטויות
אני לא הרחקתי אותך
את יודעת מה עם כבר הגבת פה אז שתידעי לך שאת חלק ממה שעובר עליי כרגע ודווקא ממך ציפית שתיהי לצידי
QUOTE (oshritsa @ 26/07/2007) QUOTE (chen-daskal @ 26/07/2007) לא אשמתי שאת מרחיקה אותי ממך
ועל שטויות
אני לא הרחקתי אותך
את יודעת מה עם כבר הגבת פה אז שתידעי לך שאת חלק ממה שעובר עליי כרגע ודווקא ממך ציפית שתיהי לצידי
רת לא שמת לב מה שאמרת לי..
רמזת קצת שאת מתרחקת בברור
QUOTE (Asaf_my_life @ 27/07/2007) זה ביניכן כל הסיפור? ^
היא חלק ממה שעבר עליי
ודסקל את טועה את זאת שמרחיקה את כולם ובלי לשים לב גם פוגעת
שששששש
שתקו שתיכן דיי לריב אלוהיםםםם
שונאת שרביםםםםם
לא באלי כבר כאלה חברות שרבות על כל דבר
סעמק
.
מי רב ומי מרחיק פשוט אנשים השתנו אלי אושרית אין מה לעשותת..!!!!
ויש לי יותר מידי סיבות