שבוע הבא,
מיום שני עד יום שני שאחרי,
יש לי סמנריון לגבי השנה הבאה.
כאילו, הדרכה לגבי איך להתנהג בתפקיד שלי,
איך להחזיק את הדירה,
כל מיני כאלו..
(לא בדיוק יודעת, אז כשאחזור, אספר..)
אני קצת מתרגשת מצד אחד,
ומצד שני לא יודעת אם בא לי בכלל..
חח הרגשה מוזרה.
מי שתדריך אותי בסמנריון,
אז היא התקשרה אלי עכשיו,
סתם לומר שלום ולוודא שאני באה,
ולהמליץ לי להביא כרית.. חח
כי איפה שאנחנו לא נוח..
וואי, ואני אתגעגע לכולם פה כ"כ..
ועוד אחרי זה,
ישר מהסמנריון,
אני נוסעת ישר לסבתא וסבא בנתניה..
כי כל המשפחה נוסעת לשמה לשבוע וחצי..
כאילו, משישי הבא,
עד יום ראשון שבוע ויומיים אחרי..
אז אני מצטרפת אליהם..
קיצר, מתרגשת..
ואנלא אהיה בבית מלא זמן..
כאילו, שבועיים בול.
וכשאני חוזרת, אני נוסעת ליומיים לחברה ברחובות😊
ואז שבוע הפסקה..
ושוב סמנריון.
ואז שבוע להתארגן-
ואז השירות מתחיללל!!
אמאאאאאאאאאאאאאאאאא.. מתרגשת😊





