מי שכבר קנתה מתנה לחבר שלה ליום האהבה 2007..אשמח אם תשתפו..:]
ועוד משהו..
חיפשתיי מתנה לחבר שליי ובסוף קניתי לו חולצה מכסטרו..ואני לא יודעת מה להוסיף?! אשמח עם תעזרו..
יום טובב.. 😁
לא קניתי לו כלום :[
מתי זה בכלל??
קניתי לו מתנות בפולין ..קניתי לו מספיק..חחח
אולי אני יקנה לו משו צנוע ליום האהבה...
או אולי רק מכתב יפה
ליום האהבה את יכולה להוסיף שוקולדים
או את הצנצנת כמו שאופיר עשתה עם הנשיקות
מגומי שכתוב "שלא יקרה מצב שתקום בלי נשיקה ממני"
תסתכלי בשיתופים ודרך אגב יש לך אשכול
מיוחד ליום האהבה אז תסתכלי שם
ועינב מאמי זה ב-30.7
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מתכננת לעשות את "צנצנת הנשיקות"
^ גמני. עשיתי כבר
אין לי איך לצלם ]=
גם אני נראה לי עושה עם הנשיקות זה ממש נחמד
צנצנת לפי דעיתי הכי מתאים.
עשיתי לו כבר את הנשיקות עם בוקסר בתוך קופסא מהממת מזמן..עכשיו עשיתי את המאה סיבות(זכויות שמורות-מאה סיבות שאני כתבתי 😁 ) ואני עושה לו עציץ ממתקים..